Brawo Kuszczak!

Tomasz Kuszczak

Ja wiem, że ManU grał tylko z Dynamem Kijów, skazanym na pożarcie w jaskini lwa na Old Trafford. Ale Kuszczak i tak pokazał wielką klasę…

Wyszedł na drugą połowę, co pewnie było wcześniej umówione z sir Alexem i van der Sarem. Ale właśnie w drugiej połowie Czerwone Diabły pozwoliły gosciom na więcej (pierwsza połowa to 73% posiadania piłki MU i zero strzałów na bramke van der Sara). W drugiej nierozgrzany Kuszczak z miejsca miał dwie interwencje światowej klasy. Gdyby nie on zrobiłoby sie 2:2 i… zepsuta rocznica 21lecia pracy twórczej Fergusona na Old Trafford, suszarki w szatni etc.

I za to Kuszczaka cenie najbardziej. Za niesamowitą odporność psychiczną i niezwykłą zdolność koncentracji. Jeśli czymś przewyższa Artura Boruca to tym właśnie. Im słabszy rywal, tym wieksza pewność, że Kuszczak wybroni nawet przypadkowy strzał życia jakiegoś gościa. Nawet w 90 minucie kiedy wszyscy myślami sa w szatni.

To, że Ferguson wstawia go w takim meczu choćby na 2. połowę też o czymś świadczy. A przecież kto jak kto, ale sir Alex nikomu nie musi się przypochlebiać. Gdyby nie miał wobec Polaka wielkich planów, toby tego nie robił…

Żeby była jasność: Boruc był dla mnie jednym bohaterem wygranego meczu Celtiku z Benfiką. I zapewne jego interwencje przybliżyły go do NAPRAWDĘ WIELKIEGO KLUBU (a Grzegorza Szamotulskiego ku bramce The Bhoys). Uważam też, że to Boruc powinien bronić w meczu z Belgia, bo nie czas na zmiany, ani powody ku temu. Ale upierał się będę, że Kuszczak ma pewne strony mocniejsze od Artura. I należy mu się syacunek…

Artur Boruc

33 komentarze

  1. Gość: aster, cgm237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8 listopada 2007 at 00:33

    A widziałeś bramkę roku Ibrahimivica? Pewnie zaczniesz o nim pisać jak przeniesie się na Wyspy. Musisz jednak wiedzieć, że jak o czymś nie mówimy i nie piszemy, to nie znaczy, że to coś nie istnieje. A co sądzisz o akcji Szczepłka z Materazzim? (TVP 2). Wiem, że to konkurencyjne pismo, ale ten facet jest chyba chory z nienawiści. Pozdrawiam.

  2. Gość: aster, cgm237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8 listopada 2007 at 00:33

    A widziałeś bramkę roku Ibrahimivica? Pewnie zaczniesz o nim pisać jak przeniesie się na Wyspy. Musisz jednak wiedzieć, że jak o czymś nie mówimy i nie piszemy, to nie znaczy, że to coś nie istnieje. A co sądzisz o akcji Szczepłka z Materazzim? (TVP 2). Wiem, że to konkurencyjne pismo, ale ten facet jest chyba chory z nienawiści. Pozdrawiam.

  3. Gość: aster, cgm237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8 listopada 2007 at 00:33

    A widziałeś bramkę roku Ibrahimivica? Pewnie zaczniesz o nim pisać jak przeniesie się na Wyspy. Musisz jednak wiedzieć, że jak o czymś nie mówimy i nie piszemy, to nie znaczy, że to coś nie istnieje. A co sądzisz o akcji Szczepłka z Materazzim? (TVP 2). Wiem, że to konkurencyjne pismo, ale ten facet jest chyba chory z nienawiści. Pozdrawiam.

  4. Gość: aster, cgm237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    8 listopada 2007 at 00:33

    A widziałeś bramkę roku Ibrahimivica? Pewnie zaczniesz o nim pisać jak przeniesie się na Wyspy. Musisz jednak wiedzieć, że jak o czymś nie mówimy i nie piszemy, to nie znaczy, że to coś nie istnieje. A co sądzisz o akcji Szczepłka z Materazzim? (TVP 2). Wiem, że to konkurencyjne pismo, ale ten facet jest chyba chory z nienawiści. Pozdrawiam.

  5. quentiin

    8 listopada 2007 at 00:43

    Czyli co? Skróty meczów w tv nie oddają w pełni sytuacji jaka miała miejsce na boisku? Rozumiem, że są krótkie i czasu na wszystko nie ma, ale raczej bez przesady. Pytam, bo meczu nie widziałem, tylko skrót na Dwójce i nie przyuważyłem tych dwóch interwencji światowej klasy na początku drugiej połowy. Najpierw piłka przemknęła mu pod nosem przy strzale na długi słupek i gdyby przeciwnicy byli ciut dłużsi to pewnie któryś by wpakował piłkę do pustej bramki, a chwilę potem w identycznej sytuacji Kuszczak już ładnie piłkę odbił, choć mam wrażenie, że za dużo wolnego miejsca zostawił na strzał, dość kurczowo trzymając się krótkiego słupka.

  6. quentiin

    8 listopada 2007 at 00:43

    Czyli co? Skróty meczów w tv nie oddają w pełni sytuacji jaka miała miejsce na boisku? Rozumiem, że są krótkie i czasu na wszystko nie ma, ale raczej bez przesady. Pytam, bo meczu nie widziałem, tylko skrót na Dwójce i nie przyuważyłem tych dwóch interwencji światowej klasy na początku drugiej połowy. Najpierw piłka przemknęła mu pod nosem przy strzale na długi słupek i gdyby przeciwnicy byli ciut dłużsi to pewnie któryś by wpakował piłkę do pustej bramki, a chwilę potem w identycznej sytuacji Kuszczak już ładnie piłkę odbił, choć mam wrażenie, że za dużo wolnego miejsca zostawił na strzał, dość kurczowo trzymając się krótkiego słupka.

  7. quentiin

    8 listopada 2007 at 00:43

    Czyli co? Skróty meczów w tv nie oddają w pełni sytuacji jaka miała miejsce na boisku? Rozumiem, że są krótkie i czasu na wszystko nie ma, ale raczej bez przesady. Pytam, bo meczu nie widziałem, tylko skrót na Dwójce i nie przyuważyłem tych dwóch interwencji światowej klasy na początku drugiej połowy. Najpierw piłka przemknęła mu pod nosem przy strzale na długi słupek i gdyby przeciwnicy byli ciut dłużsi to pewnie któryś by wpakował piłkę do pustej bramki, a chwilę potem w identycznej sytuacji Kuszczak już ładnie piłkę odbił, choć mam wrażenie, że za dużo wolnego miejsca zostawił na strzał, dość kurczowo trzymając się krótkiego słupka.

  8. quentiin

    8 listopada 2007 at 00:43

    Czyli co? Skróty meczów w tv nie oddają w pełni sytuacji jaka miała miejsce na boisku? Rozumiem, że są krótkie i czasu na wszystko nie ma, ale raczej bez przesady. Pytam, bo meczu nie widziałem, tylko skrót na Dwójce i nie przyuważyłem tych dwóch interwencji światowej klasy na początku drugiej połowy. Najpierw piłka przemknęła mu pod nosem przy strzale na długi słupek i gdyby przeciwnicy byli ciut dłużsi to pewnie któryś by wpakował piłkę do pustej bramki, a chwilę potem w identycznej sytuacji Kuszczak już ładnie piłkę odbił, choć mam wrażenie, że za dużo wolnego miejsca zostawił na strzał, dość kurczowo trzymając się krótkiego słupka.

  9. janiduch

    8 listopada 2007 at 01:23

    Zlatan przepięknie strzelił. To jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i po raz wtóry to udowodnił. Tylko, że jest bardzo chimeryczny i czasami lekkomyślny – to chyba najbardziej mu przeszkadza być tym NAJlepszym.
    tutaj ta bramka

    ocobe.blox.pl/2007/11/Magic-Ibrahimovic.html

    A z Kuszczakiem to się zgadzam z Michałem (miało nie być „panów” więc nie ma:)na Belgię będzie Boruc, ale na ME 2008 już nie jestem taki pewien no chyba że Boruc naprawdę zmieni klub na TEN Z GÓRNEJ PÓŁKI i tam się sprawdzi. Kuszczak ma najsilniejszą psychikę z polskich zawodników. Kto byłby wstanie podnieść się po katastrofalnym błędzie z Kolumbią? On po meczu mówił, że trudno że tak się stało, i że to go zmobilizuje do jeszcze większej pracy! To on jeszcze w West Bro miał interwencje sezonu (jak się nie mylę w meczu przeciwko ManU). Naprawdę trzeba dać mu szansę przed ME.

  10. janiduch

    8 listopada 2007 at 01:23

    Zlatan przepięknie strzelił. To jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i po raz wtóry to udowodnił. Tylko, że jest bardzo chimeryczny i czasami lekkomyślny – to chyba najbardziej mu przeszkadza być tym NAJlepszym.
    tutaj ta bramka

    ocobe.blox.pl/2007/11/Magic-Ibrahimovic.html

    A z Kuszczakiem to się zgadzam z Michałem (miało nie być „panów” więc nie ma:)na Belgię będzie Boruc, ale na ME 2008 już nie jestem taki pewien no chyba że Boruc naprawdę zmieni klub na TEN Z GÓRNEJ PÓŁKI i tam się sprawdzi. Kuszczak ma najsilniejszą psychikę z polskich zawodników. Kto byłby wstanie podnieść się po katastrofalnym błędzie z Kolumbią? On po meczu mówił, że trudno że tak się stało, i że to go zmobilizuje do jeszcze większej pracy! To on jeszcze w West Bro miał interwencje sezonu (jak się nie mylę w meczu przeciwko ManU). Naprawdę trzeba dać mu szansę przed ME.

  11. janiduch

    8 listopada 2007 at 01:23

    Zlatan przepięknie strzelił. To jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i po raz wtóry to udowodnił. Tylko, że jest bardzo chimeryczny i czasami lekkomyślny – to chyba najbardziej mu przeszkadza być tym NAJlepszym.
    tutaj ta bramka

    ocobe.blox.pl/2007/11/Magic-Ibrahimovic.html

    A z Kuszczakiem to się zgadzam z Michałem (miało nie być „panów” więc nie ma:)na Belgię będzie Boruc, ale na ME 2008 już nie jestem taki pewien no chyba że Boruc naprawdę zmieni klub na TEN Z GÓRNEJ PÓŁKI i tam się sprawdzi. Kuszczak ma najsilniejszą psychikę z polskich zawodników. Kto byłby wstanie podnieść się po katastrofalnym błędzie z Kolumbią? On po meczu mówił, że trudno że tak się stało, i że to go zmobilizuje do jeszcze większej pracy! To on jeszcze w West Bro miał interwencje sezonu (jak się nie mylę w meczu przeciwko ManU). Naprawdę trzeba dać mu szansę przed ME.

  12. janiduch

    8 listopada 2007 at 01:23

    Zlatan przepięknie strzelił. To jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i po raz wtóry to udowodnił. Tylko, że jest bardzo chimeryczny i czasami lekkomyślny – to chyba najbardziej mu przeszkadza być tym NAJlepszym.
    tutaj ta bramka

    ocobe.blox.pl/2007/11/Magic-Ibrahimovic.html

    A z Kuszczakiem to się zgadzam z Michałem (miało nie być „panów” więc nie ma:)na Belgię będzie Boruc, ale na ME 2008 już nie jestem taki pewien no chyba że Boruc naprawdę zmieni klub na TEN Z GÓRNEJ PÓŁKI i tam się sprawdzi. Kuszczak ma najsilniejszą psychikę z polskich zawodników. Kto byłby wstanie podnieść się po katastrofalnym błędzie z Kolumbią? On po meczu mówił, że trudno że tak się stało, i że to go zmobilizuje do jeszcze większej pracy! To on jeszcze w West Bro miał interwencje sezonu (jak się nie mylę w meczu przeciwko ManU). Naprawdę trzeba dać mu szansę przed ME.

  13. nrmaus1337

    8 listopada 2007 at 02:53

    @janiduch

    to nie byla jedna interwencja tylko kilka pod rzad.
    Kuszczak ma problem dlatego ze ma dwoch rywali na poziomie. Za pare lat kiedy przyjdzie czas na zastapienie Boruca w reprezentacji moze sie okazac ze szanse dostanie fabianski , a kuszczak do konca kariery reprezentacyjnej bedzie musial sie zadowolic rola rezerwowego. W koncu arsenal smialo porownac do MU a sytuacje kuszczaka do sytuacji fabianskiego [ nie licze wystepow w LM bo Kuszczak dostal szanse z powodu układu w tabeli ].

  14. nrmaus1337

    8 listopada 2007 at 02:53

    @janiduch

    to nie byla jedna interwencja tylko kilka pod rzad.
    Kuszczak ma problem dlatego ze ma dwoch rywali na poziomie. Za pare lat kiedy przyjdzie czas na zastapienie Boruca w reprezentacji moze sie okazac ze szanse dostanie fabianski , a kuszczak do konca kariery reprezentacyjnej bedzie musial sie zadowolic rola rezerwowego. W koncu arsenal smialo porownac do MU a sytuacje kuszczaka do sytuacji fabianskiego [ nie licze wystepow w LM bo Kuszczak dostal szanse z powodu układu w tabeli ].

  15. nrmaus1337

    8 listopada 2007 at 02:53

    @janiduch

    to nie byla jedna interwencja tylko kilka pod rzad.
    Kuszczak ma problem dlatego ze ma dwoch rywali na poziomie. Za pare lat kiedy przyjdzie czas na zastapienie Boruca w reprezentacji moze sie okazac ze szanse dostanie fabianski , a kuszczak do konca kariery reprezentacyjnej bedzie musial sie zadowolic rola rezerwowego. W koncu arsenal smialo porownac do MU a sytuacje kuszczaka do sytuacji fabianskiego [ nie licze wystepow w LM bo Kuszczak dostal szanse z powodu układu w tabeli ].

  16. nrmaus1337

    8 listopada 2007 at 02:53

    @janiduch

    to nie byla jedna interwencja tylko kilka pod rzad.
    Kuszczak ma problem dlatego ze ma dwoch rywali na poziomie. Za pare lat kiedy przyjdzie czas na zastapienie Boruca w reprezentacji moze sie okazac ze szanse dostanie fabianski , a kuszczak do konca kariery reprezentacyjnej bedzie musial sie zadowolic rola rezerwowego. W koncu arsenal smialo porownac do MU a sytuacje kuszczaka do sytuacji fabianskiego [ nie licze wystepow w LM bo Kuszczak dostal szanse z powodu układu w tabeli ].

  17. matisitnik

    8 listopada 2007 at 10:56

    Michał:
    Dodaj ten filmik do notki o Kjuszczaku(Anglicy jakoś tak wymawiają jego nazwisko). Jest to skrót spotkania Machester United-Dynamo i interwencję Kjuszczaka.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ntn1i1Eb4zU

  18. matisitnik

    8 listopada 2007 at 10:56

    Michał:
    Dodaj ten filmik do notki o Kjuszczaku(Anglicy jakoś tak wymawiają jego nazwisko). Jest to skrót spotkania Machester United-Dynamo i interwencję Kjuszczaka.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ntn1i1Eb4zU

  19. matisitnik

    8 listopada 2007 at 10:56

    Michał:
    Dodaj ten filmik do notki o Kjuszczaku(Anglicy jakoś tak wymawiają jego nazwisko). Jest to skrót spotkania Machester United-Dynamo i interwencję Kjuszczaka.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ntn1i1Eb4zU

  20. matisitnik

    8 listopada 2007 at 10:56

    Michał:
    Dodaj ten filmik do notki o Kjuszczaku(Anglicy jakoś tak wymawiają jego nazwisko). Jest to skrót spotkania Machester United-Dynamo i interwencję Kjuszczaka.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ntn1i1Eb4zU

  21. Gość: ZZn, 62.172.234.2*

    8 listopada 2007 at 11:10

    Osobiście uważam, że Kuszczak ma jeszcze parę innych cech, którymi przewyższa Boruca. Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.

  22. Gość: ZZn, 62.172.234.2*

    8 listopada 2007 at 11:10

    Osobiście uważam, że Kuszczak ma jeszcze parę innych cech, którymi przewyższa Boruca. Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.

  23. Gość: ZZn, 62.172.234.2*

    8 listopada 2007 at 11:10

    Osobiście uważam, że Kuszczak ma jeszcze parę innych cech, którymi przewyższa Boruca. Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.

  24. Gość: ZZn, 62.172.234.2*

    8 listopada 2007 at 11:10

    Osobiście uważam, że Kuszczak ma jeszcze parę innych cech, którymi przewyższa Boruca. Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.

  25. Gość: zonk, chello084010229098.chello.pl

    8 listopada 2007 at 13:54

    Każdy kto kiedykolwiek miał do czynienia z profesjonalnym uprawianiem piłki nożnej i słyszał jak trenerzy uczą bramkarzy wie doskonale, że są pewne zasady którymi podczas swych interwencji powinni się kierować bramkarze. Wśród nich jest taka, że bramka puszczona po krótkim rogu, jest zawsze współwiną bramkarza. W związku z tym szczelne krycie krótkiego rogu nigdy nie jest zbyt kurczowe. Druga mówi o tym, że jeżeli „wypluwa” się strzał na bramkę, to (zawsze i ile to możliwe do boku, nie na wprost bramki). Kuszczak nie miał czasu na odbijanie do boku, więc też błędu nie popełnił. Na szczęście miał przed sobą przytomnego obrońcę, który zawsze powinien być przygotowany w takiej sytuacji. Nie można tego powiedzieć o obrońcach Besiktasu.

    Natomiast opinie w stylu:
    „Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.”;
    są moim zdaniem nie na miejscu.

    Na koniec muszę przyznać słuszność entuzjazmowi Michała i również wyrazić swoją radość, że polska reprezentacja ma tak dobrych bramkarzy, którzy grają w WIELKICH klubach europejskich (nie pomijając przy tym Celticu, bo w porównaniu z NASZYM PODWÓRKIEM, Celtic też jest wielkim klubem).

  26. Gość: zonk, chello084010229098.chello.pl

    8 listopada 2007 at 13:54

    Każdy kto kiedykolwiek miał do czynienia z profesjonalnym uprawianiem piłki nożnej i słyszał jak trenerzy uczą bramkarzy wie doskonale, że są pewne zasady którymi podczas swych interwencji powinni się kierować bramkarze. Wśród nich jest taka, że bramka puszczona po krótkim rogu, jest zawsze współwiną bramkarza. W związku z tym szczelne krycie krótkiego rogu nigdy nie jest zbyt kurczowe. Druga mówi o tym, że jeżeli „wypluwa” się strzał na bramkę, to (zawsze i ile to możliwe do boku, nie na wprost bramki). Kuszczak nie miał czasu na odbijanie do boku, więc też błędu nie popełnił. Na szczęście miał przed sobą przytomnego obrońcę, który zawsze powinien być przygotowany w takiej sytuacji. Nie można tego powiedzieć o obrońcach Besiktasu.

    Natomiast opinie w stylu:
    „Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.”;
    są moim zdaniem nie na miejscu.

    Na koniec muszę przyznać słuszność entuzjazmowi Michała i również wyrazić swoją radość, że polska reprezentacja ma tak dobrych bramkarzy, którzy grają w WIELKICH klubach europejskich (nie pomijając przy tym Celticu, bo w porównaniu z NASZYM PODWÓRKIEM, Celtic też jest wielkim klubem).

  27. Gość: zonk, chello084010229098.chello.pl

    8 listopada 2007 at 13:54

    Każdy kto kiedykolwiek miał do czynienia z profesjonalnym uprawianiem piłki nożnej i słyszał jak trenerzy uczą bramkarzy wie doskonale, że są pewne zasady którymi podczas swych interwencji powinni się kierować bramkarze. Wśród nich jest taka, że bramka puszczona po krótkim rogu, jest zawsze współwiną bramkarza. W związku z tym szczelne krycie krótkiego rogu nigdy nie jest zbyt kurczowe. Druga mówi o tym, że jeżeli „wypluwa” się strzał na bramkę, to (zawsze i ile to możliwe do boku, nie na wprost bramki). Kuszczak nie miał czasu na odbijanie do boku, więc też błędu nie popełnił. Na szczęście miał przed sobą przytomnego obrońcę, który zawsze powinien być przygotowany w takiej sytuacji. Nie można tego powiedzieć o obrońcach Besiktasu.

    Natomiast opinie w stylu:
    „Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.”;
    są moim zdaniem nie na miejscu.

    Na koniec muszę przyznać słuszność entuzjazmowi Michała i również wyrazić swoją radość, że polska reprezentacja ma tak dobrych bramkarzy, którzy grają w WIELKICH klubach europejskich (nie pomijając przy tym Celticu, bo w porównaniu z NASZYM PODWÓRKIEM, Celtic też jest wielkim klubem).

  28. Gość: zonk, chello084010229098.chello.pl

    8 listopada 2007 at 13:54

    Każdy kto kiedykolwiek miał do czynienia z profesjonalnym uprawianiem piłki nożnej i słyszał jak trenerzy uczą bramkarzy wie doskonale, że są pewne zasady którymi podczas swych interwencji powinni się kierować bramkarze. Wśród nich jest taka, że bramka puszczona po krótkim rogu, jest zawsze współwiną bramkarza. W związku z tym szczelne krycie krótkiego rogu nigdy nie jest zbyt kurczowe. Druga mówi o tym, że jeżeli „wypluwa” się strzał na bramkę, to (zawsze i ile to możliwe do boku, nie na wprost bramki). Kuszczak nie miał czasu na odbijanie do boku, więc też błędu nie popełnił. Na szczęście miał przed sobą przytomnego obrońcę, który zawsze powinien być przygotowany w takiej sytuacji. Nie można tego powiedzieć o obrońcach Besiktasu.

    Natomiast opinie w stylu:
    „Mam tu na myśli choćby grę na przedpolu, czy długim podaniem (wykopem). W tym ostatnim elemencie Boruc jest po prostu beznadziejny.”;
    są moim zdaniem nie na miejscu.

    Na koniec muszę przyznać słuszność entuzjazmowi Michała i również wyrazić swoją radość, że polska reprezentacja ma tak dobrych bramkarzy, którzy grają w WIELKICH klubach europejskich (nie pomijając przy tym Celticu, bo w porównaniu z NASZYM PODWÓRKIEM, Celtic też jest wielkim klubem).

  29. janiduch

    8 listopada 2007 at 14:12

    chodziło mi o interwencje sezonu (sprawdziłem to nie było przeciwko MU tylko Wigan ale i tak amazing save! tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=IuhTuGJ09GE )

    ad nrmaus1337 ;
    Kuszczak moim zdanie zasługuje na szansę od Leo w pierwszej kolejności. wiadomo, że Boruc grał przez prawie całe eliminacje ale nie jest powiedziane, że to on ma bronić w polskiej kadrze do końca kariery. Niestety dla Boruca, gra w cienkiej lidze w dobrym klubie – bo wiadomo, że Celtic w Szkocji to potęga i oprócz Rangersów i morze teraz Heartsów to nie ma tam zespołów na europejskim poziomie i Artur nie koncentruje się należycie. Jakby grał w poważnej lidze (angielska, hiszpańska, włoska) to musiałby koncentrować się co mecz i to na 100% bo w takiej lidze jeden błąd może kosztować cię utratę pozycji w składzie (vide Dudek w Liverpoolu).
    Za Kuszczakiem przemawia wiele rzeczy, ale nie gra na co dzień w ManU i to jest problem, bo Leo i kibice nie mogą sprawdzić jego formy w kilku meczach z rzędu. Chociaż takie wejścia jak z Dynamem upewniają mnie w przekonaniu, że jest w formie non stop.

  30. janiduch

    8 listopada 2007 at 14:12

    chodziło mi o interwencje sezonu (sprawdziłem to nie było przeciwko MU tylko Wigan ale i tak amazing save! tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=IuhTuGJ09GE )

    ad nrmaus1337 ;
    Kuszczak moim zdanie zasługuje na szansę od Leo w pierwszej kolejności. wiadomo, że Boruc grał przez prawie całe eliminacje ale nie jest powiedziane, że to on ma bronić w polskiej kadrze do końca kariery. Niestety dla Boruca, gra w cienkiej lidze w dobrym klubie – bo wiadomo, że Celtic w Szkocji to potęga i oprócz Rangersów i morze teraz Heartsów to nie ma tam zespołów na europejskim poziomie i Artur nie koncentruje się należycie. Jakby grał w poważnej lidze (angielska, hiszpańska, włoska) to musiałby koncentrować się co mecz i to na 100% bo w takiej lidze jeden błąd może kosztować cię utratę pozycji w składzie (vide Dudek w Liverpoolu).
    Za Kuszczakiem przemawia wiele rzeczy, ale nie gra na co dzień w ManU i to jest problem, bo Leo i kibice nie mogą sprawdzić jego formy w kilku meczach z rzędu. Chociaż takie wejścia jak z Dynamem upewniają mnie w przekonaniu, że jest w formie non stop.

  31. janiduch

    8 listopada 2007 at 14:12

    chodziło mi o interwencje sezonu (sprawdziłem to nie było przeciwko MU tylko Wigan ale i tak amazing save! tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=IuhTuGJ09GE )

    ad nrmaus1337 ;
    Kuszczak moim zdanie zasługuje na szansę od Leo w pierwszej kolejności. wiadomo, że Boruc grał przez prawie całe eliminacje ale nie jest powiedziane, że to on ma bronić w polskiej kadrze do końca kariery. Niestety dla Boruca, gra w cienkiej lidze w dobrym klubie – bo wiadomo, że Celtic w Szkocji to potęga i oprócz Rangersów i morze teraz Heartsów to nie ma tam zespołów na europejskim poziomie i Artur nie koncentruje się należycie. Jakby grał w poważnej lidze (angielska, hiszpańska, włoska) to musiałby koncentrować się co mecz i to na 100% bo w takiej lidze jeden błąd może kosztować cię utratę pozycji w składzie (vide Dudek w Liverpoolu).
    Za Kuszczakiem przemawia wiele rzeczy, ale nie gra na co dzień w ManU i to jest problem, bo Leo i kibice nie mogą sprawdzić jego formy w kilku meczach z rzędu. Chociaż takie wejścia jak z Dynamem upewniają mnie w przekonaniu, że jest w formie non stop.

  32. janiduch

    8 listopada 2007 at 14:12

    chodziło mi o interwencje sezonu (sprawdziłem to nie było przeciwko MU tylko Wigan ale i tak amazing save! tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=IuhTuGJ09GE )

    ad nrmaus1337 ;
    Kuszczak moim zdanie zasługuje na szansę od Leo w pierwszej kolejności. wiadomo, że Boruc grał przez prawie całe eliminacje ale nie jest powiedziane, że to on ma bronić w polskiej kadrze do końca kariery. Niestety dla Boruca, gra w cienkiej lidze w dobrym klubie – bo wiadomo, że Celtic w Szkocji to potęga i oprócz Rangersów i morze teraz Heartsów to nie ma tam zespołów na europejskim poziomie i Artur nie koncentruje się należycie. Jakby grał w poważnej lidze (angielska, hiszpańska, włoska) to musiałby koncentrować się co mecz i to na 100% bo w takiej lidze jeden błąd może kosztować cię utratę pozycji w składzie (vide Dudek w Liverpoolu).
    Za Kuszczakiem przemawia wiele rzeczy, ale nie gra na co dzień w ManU i to jest problem, bo Leo i kibice nie mogą sprawdzić jego formy w kilku meczach z rzędu. Chociaż takie wejścia jak z Dynamem upewniają mnie w przekonaniu, że jest w formie non stop.

  33. dawidb

    8 listopada 2007 at 14:13

    Zgadzam się z panem Michałem (jakoś tak dziwnie po samym imieniu;)), Kuszczakowi na pewno nie można odmówić koncentracji, ale ma taki kłopot, że nie gra dużo, choć więcej niż Fabiański i Dudek razem wzięci 😀 tylko Boruc ma więcej występów, ale on jest pierwszym bramkarzem:-/

    Tomek ma szansę być jednym z najlepszych, ale do tego są potrzebne regularne występy. Myślę, że Sir Alex rzeczywiście do czegoś go szykuje, gdyż w tym sezonie Tomek gra coraz więcej – nie tylko z powodu kontuzji vdS, ale również kiedy nie trzeba zmieniać bramkarza (vide 2 mecze w LM). Więc może wkrótce to Kuszczak stanie między słupkami polskiej reprezentacji;-)

  34. dawidb

    8 listopada 2007 at 14:13

    Zgadzam się z panem Michałem (jakoś tak dziwnie po samym imieniu;)), Kuszczakowi na pewno nie można odmówić koncentracji, ale ma taki kłopot, że nie gra dużo, choć więcej niż Fabiański i Dudek razem wzięci 😀 tylko Boruc ma więcej występów, ale on jest pierwszym bramkarzem:-/

    Tomek ma szansę być jednym z najlepszych, ale do tego są potrzebne regularne występy. Myślę, że Sir Alex rzeczywiście do czegoś go szykuje, gdyż w tym sezonie Tomek gra coraz więcej – nie tylko z powodu kontuzji vdS, ale również kiedy nie trzeba zmieniać bramkarza (vide 2 mecze w LM). Więc może wkrótce to Kuszczak stanie między słupkami polskiej reprezentacji;-)

  35. dawidb

    8 listopada 2007 at 14:13

    Zgadzam się z panem Michałem (jakoś tak dziwnie po samym imieniu;)), Kuszczakowi na pewno nie można odmówić koncentracji, ale ma taki kłopot, że nie gra dużo, choć więcej niż Fabiański i Dudek razem wzięci 😀 tylko Boruc ma więcej występów, ale on jest pierwszym bramkarzem:-/

    Tomek ma szansę być jednym z najlepszych, ale do tego są potrzebne regularne występy. Myślę, że Sir Alex rzeczywiście do czegoś go szykuje, gdyż w tym sezonie Tomek gra coraz więcej – nie tylko z powodu kontuzji vdS, ale również kiedy nie trzeba zmieniać bramkarza (vide 2 mecze w LM). Więc może wkrótce to Kuszczak stanie między słupkami polskiej reprezentacji;-)

  36. dawidb

    8 listopada 2007 at 14:13

    Zgadzam się z panem Michałem (jakoś tak dziwnie po samym imieniu;)), Kuszczakowi na pewno nie można odmówić koncentracji, ale ma taki kłopot, że nie gra dużo, choć więcej niż Fabiański i Dudek razem wzięci 😀 tylko Boruc ma więcej występów, ale on jest pierwszym bramkarzem:-/

    Tomek ma szansę być jednym z najlepszych, ale do tego są potrzebne regularne występy. Myślę, że Sir Alex rzeczywiście do czegoś go szykuje, gdyż w tym sezonie Tomek gra coraz więcej – nie tylko z powodu kontuzji vdS, ale również kiedy nie trzeba zmieniać bramkarza (vide 2 mecze w LM). Więc może wkrótce to Kuszczak stanie między słupkami polskiej reprezentacji;-)

  37. pol_michal

    8 listopada 2007 at 14:39

    @ all
    Na pewno bez sensu byłoby zmieniać obsadę brakmi reprezentacji Polski jeszcze w eliminacjach Euro 2008. Ale już o miejsce w bramce podczas samego turnieju walka dopiero się rozpocznie. Zaraz po meczu z Serbią.
    Oby nie była w stylu O.Kahn vs J.Lehmann, choć jak znam nasze brukowce to mogą próbować podgrzeać konflikcik…

    @ aster
    Zaraz napiszę o Zlatanie. Od dawna się noszę, a po środowym golu po prostu muszę!

  38. pol_michal

    8 listopada 2007 at 14:39

    @ all
    Na pewno bez sensu byłoby zmieniać obsadę brakmi reprezentacji Polski jeszcze w eliminacjach Euro 2008. Ale już o miejsce w bramce podczas samego turnieju walka dopiero się rozpocznie. Zaraz po meczu z Serbią.
    Oby nie była w stylu O.Kahn vs J.Lehmann, choć jak znam nasze brukowce to mogą próbować podgrzeać konflikcik…

    @ aster
    Zaraz napiszę o Zlatanie. Od dawna się noszę, a po środowym golu po prostu muszę!

  39. pol_michal

    8 listopada 2007 at 14:39

    @ all
    Na pewno bez sensu byłoby zmieniać obsadę brakmi reprezentacji Polski jeszcze w eliminacjach Euro 2008. Ale już o miejsce w bramce podczas samego turnieju walka dopiero się rozpocznie. Zaraz po meczu z Serbią.
    Oby nie była w stylu O.Kahn vs J.Lehmann, choć jak znam nasze brukowce to mogą próbować podgrzeać konflikcik…

    @ aster
    Zaraz napiszę o Zlatanie. Od dawna się noszę, a po środowym golu po prostu muszę!

  40. pol_michal

    8 listopada 2007 at 14:39

    @ all
    Na pewno bez sensu byłoby zmieniać obsadę brakmi reprezentacji Polski jeszcze w eliminacjach Euro 2008. Ale już o miejsce w bramce podczas samego turnieju walka dopiero się rozpocznie. Zaraz po meczu z Serbią.
    Oby nie była w stylu O.Kahn vs J.Lehmann, choć jak znam nasze brukowce to mogą próbować podgrzeać konflikcik…

    @ aster
    Zaraz napiszę o Zlatanie. Od dawna się noszę, a po środowym golu po prostu muszę!

Zostaw odpowiedź