Moja Jedenastka 2007

Bramkarz

IKER CASILLAS

Wybór najbardziej oczywisty z możliwych. Nie zszedł poniżej baaardzo wysokiego poziomu. Wielokrotnie ratował „królewskim” tyłki w okresach kryzysu. Jak dla mnie Real zawdzięcza mu tytuł najmarniej w 40 procentach. Nie miał konkurencji: Gigi Buffona (owszem, wciąż jeden z najlepszych bramkarzy świata) nie klasyfikowałem z powodu Serie B na którą sam się skazał, co wspaniale o nim świadczy, ale też usuwa z jedenastek roku. Petrowi Cechowi należy się nagroda specjalna za szybki powrót po pęknięciu czaszki. Ale miał słabsze momenty, a Chelsea nie obroniła mistrzostwa Anglii.

Obrońcy

RIO FERDINAND…

Obarcza go brak Anglii na Euro 2008, ale o tym pogadamy pod koniec następnego roku. W tym był dla mnie najlepszym środkowym obrońcą w Europie.

…i NEMANJA VIDIĆ

Zastanawiałem się nad Nestą, filarem defensywy triumfatora Ligi Mistrzów. Ale nie mogę z powodu zbyt długiej kontuzji i tego, jak defensywa Milanu gra w tym sezonie. Vidića obarcza brak Serbii na Euro 2008 (akurat nie narzekam), ale o tym pogadamy pod koniec następnego roku. W tym wraz z Ferdinandem tworzy najlepsza parę środkowych obrońców w Europie.

SERGIO RAMOS

 

Najwaleczniejszy z walecznych, kiedy koledzy dawali ciała i widać po nich było, że im się nie chce, jemu się chciało. Nawet w tym przegranym meczu z Sevillą 3:5, jedyny obok Casillasa, którym to ruszyło.

PATRICE EVRA

Nie mam wątpliwości. Abidal i Philip Lahm mogą z nim rywalizować, ale nie mieli aż tak dobrych sezonów. A i tytuł mistrza Anglii wyżej cenię niż mistrza Francji, zwłaszcza w wykonaniu bezkonkurencyjnego Olympique Lyon.

Pomocnicy

 

KAKA

CESC FABREGAS

CRISTIANO RONALDO

LEO MESSI

Nie ma co pisać, uzasadnienie jest zbędne w przypadku każdego z nich czterech. Genialni i niepowtarzalni. Cesc i Leo wprawdzie bez żadnego trofeum, ale jak grali, jak grali… Gdybym był Romanem Abramowiczem, a to oprócz tego, że bym nie zwalniał Jose Mourinho

 

Napastnicy

Tu już dylemat był większy, bo zasadniczo to nie był rok napastników. Ani w ligach, ani w Lidze Mistrzów. AC Milan zaszedł do finału dzięki Kace, a dopiero w Atenach błysną Pippo Inzaghi. Na Wyspach MU nie zdobyłoby tytułu bez Cristiano Ronaldo, a Fabregas symbolicznie przykrył znikającego z Premier League Thierry'ego Henry. W Chelsea Didier Drogba zbyt długo leczył kontuzję, a Andrij Szewczenko traumę po odejściu z San Siro, po za tym przeszkadzali sobie nawzajem. W podsumowaniu roku ciężko mi wziąć pod uwagę Inter Mediolan, bo tytuł mistrza Włoch zdobył może nie „przy stole”, ale okazała się to czczą formalnością.

I dlatego w JEDENASTCE 2007 umieściłem:

RUUDA VAN NISTELROOY'a

 

Bo pokazał wszystkim tym (w tym mnie, niestety), którzy go skreślali po odejściu z MU i mundialu, który przesiedział na ławie, że on wciąż jest the man (jak Bill). Bez niego Real nie zdobyłby tytułu.

i

FRANCESCO TOTTI'ego

Uznałem, że „Il Capitano” wygrał ten bezpośredni pojedynek ze swym największym konkurentem Zlatanem Ibrahimoviciem. Nie zdobył wprawdzie mistrzostwa Włoch jak Zlatan, ale za to pucharu, superpucharu Italii. Po za tym Inter poradziłby sobie bez Szweda, który, mam wrażenie przeszedł obok wygranego z góry sezonu. Gdyby było inaczej to on, mając takich kolegów u boku, a nie kapitan Romy zdobyłby tytuł króla strzelców Serie A i Złoty But. Może ten rok będzie należał do Zlatana. Ma gdzie się pokazać. Choćby w Lidze Mistrzów na tle Fernando Torresa. No i na Euro 2008…

 

   

 

135 komentarzy

  1. kdsz

    30 grudnia 2007 at 17:45

    Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?

  2. kdsz

    30 grudnia 2007 at 17:45

    Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?

  3. kdsz

    30 grudnia 2007 at 17:45

    Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?

  4. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 17:50

    @kdsz

    Taka drużyna przecież niestety nigdy nie zagra. Ale gdyby, rywal nie powąchałby piłki. A w razie co, Casillas i tak wyjąłby wszystko to, co by Ferdinand/Vidić przepuścili;)

  5. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 17:50

    @kdsz

    Taka drużyna przecież niestety nigdy nie zagra. Ale gdyby, rywal nie powąchałby piłki. A w razie co, Casillas i tak wyjąłby wszystko to, co by Ferdinand/Vidić przepuścili;)

  6. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 17:50

    @kdsz

    Taka drużyna przecież niestety nigdy nie zagra. Ale gdyby, rywal nie powąchałby piłki. A w razie co, Casillas i tak wyjąłby wszystko to, co by Ferdinand/Vidić przepuścili;)

  7. Gość: , chello087207093245.chello.pl

    30 grudnia 2007 at 18:00

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  8. Gość: , chello087207093245.chello.pl

    30 grudnia 2007 at 18:00

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  9. Gość: , chello087207093245.chello.pl

    30 grudnia 2007 at 18:00

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  10. kamil232mu

    30 grudnia 2007 at 18:01

    Słuchając Cie Michał czasami w Nsport sądziłem, że się bardzo rożnimy w spojrzeniu na piłkę, ale się myliłem:D Jedenastka jak wyjęta z moich ust 😉 no i ulubiona liga i inne sprawy. Patrzymy na futbol wręcz prawie tak samo 😀

    Pozdrawiam

  11. kamil232mu

    30 grudnia 2007 at 18:01

    Słuchając Cie Michał czasami w Nsport sądziłem, że się bardzo rożnimy w spojrzeniu na piłkę, ale się myliłem:D Jedenastka jak wyjęta z moich ust 😉 no i ulubiona liga i inne sprawy. Patrzymy na futbol wręcz prawie tak samo 😀

    Pozdrawiam

  12. kamil232mu

    30 grudnia 2007 at 18:01

    Słuchając Cie Michał czasami w Nsport sądziłem, że się bardzo rożnimy w spojrzeniu na piłkę, ale się myliłem:D Jedenastka jak wyjęta z moich ust 😉 no i ulubiona liga i inne sprawy. Patrzymy na futbol wręcz prawie tak samo 😀

    Pozdrawiam

  13. bartman7

    30 grudnia 2007 at 18:06

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  14. bartman7

    30 grudnia 2007 at 18:06

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  15. bartman7

    30 grudnia 2007 at 18:06

    niestety musze się nie zgodzić : już kiedyś była taka drużyna z Zidanem, Figo, Beckhamem, Ronaldo i Raulem i rywale wąchali piłkę – i to zdecydowanie za często 🙂

  16. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:26

    @bartman7
    Masz rację! I nawet Casillas też tam był:) Ale nie było Vidića z Ferdinandem tylko Pavon z Huelgerą i na tym polega różnica;)

  17. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:26

    @bartman7
    Masz rację! I nawet Casillas też tam był:) Ale nie było Vidića z Ferdinandem tylko Pavon z Huelgerą i na tym polega różnica;)

  18. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:26

    @bartman7
    Masz rację! I nawet Casillas też tam był:) Ale nie było Vidića z Ferdinandem tylko Pavon z Huelgerą i na tym polega różnica;)

  19. gobokke

    30 grudnia 2007 at 18:29

    Dyskusja z Michałem i Jego wyznawcami przypomina mi trochę scholastyczną debatę. Niby można rozmawiać o wszystkim i każdy może mieć swoje zdanie, ale pod warunkiem, że nie jest ono sprzeczne z przyjętymi dogmatami.
    Jeśli propagandziści angielskiej piłki przyjmują a priori, że para środkowych obrońców MUSI być z Wysp, to my możemy się tylko zamknąć lub pokornie poprosić o podpalenie stosu dla heretyków.

    Dlatego proponuję, aby od 2008 roku dać sobie spokój z obalaniem (powiedzmy 10) następujących dogmatów (a może przesądów):

    Anglicy mają potencjalnie najlepszych piłkarzy na świecie.
    Liga angielska jest najlepsza ma świecie.
    Manchester United jest najlepszym klubem na świecie.
    Alex Ferguson (jesteście śmieszni z tym sir – średniowiecze już się skończyło) jest najlepszym trenerem na świecie.
    Cristiano Ronaldo jest najlepszym piłkarzem świata.
    Wayne Rooney jest najlepszym napastnikiem świata.
    Anglia (w najgorszym wypadku liga angielska) ma najlepszych środkowych obrońców świata.
    W lidze angielskiej grają najlepsi skrzydłowi świata.
    W lidze angielskiej pracują najlepsi trenerzy na świecie.
    Anglia ma najlepszych piłkarzy młodzieżowych.

    Mimo wszystko HAPPY NEW YEAR!

  20. gobokke

    30 grudnia 2007 at 18:29

    Dyskusja z Michałem i Jego wyznawcami przypomina mi trochę scholastyczną debatę. Niby można rozmawiać o wszystkim i każdy może mieć swoje zdanie, ale pod warunkiem, że nie jest ono sprzeczne z przyjętymi dogmatami.
    Jeśli propagandziści angielskiej piłki przyjmują a priori, że para środkowych obrońców MUSI być z Wysp, to my możemy się tylko zamknąć lub pokornie poprosić o podpalenie stosu dla heretyków.

    Dlatego proponuję, aby od 2008 roku dać sobie spokój z obalaniem (powiedzmy 10) następujących dogmatów (a może przesądów):

    Anglicy mają potencjalnie najlepszych piłkarzy na świecie.
    Liga angielska jest najlepsza ma świecie.
    Manchester United jest najlepszym klubem na świecie.
    Alex Ferguson (jesteście śmieszni z tym sir – średniowiecze już się skończyło) jest najlepszym trenerem na świecie.
    Cristiano Ronaldo jest najlepszym piłkarzem świata.
    Wayne Rooney jest najlepszym napastnikiem świata.
    Anglia (w najgorszym wypadku liga angielska) ma najlepszych środkowych obrońców świata.
    W lidze angielskiej grają najlepsi skrzydłowi świata.
    W lidze angielskiej pracują najlepsi trenerzy na świecie.
    Anglia ma najlepszych piłkarzy młodzieżowych.

    Mimo wszystko HAPPY NEW YEAR!

  21. gobokke

    30 grudnia 2007 at 18:29

    Dyskusja z Michałem i Jego wyznawcami przypomina mi trochę scholastyczną debatę. Niby można rozmawiać o wszystkim i każdy może mieć swoje zdanie, ale pod warunkiem, że nie jest ono sprzeczne z przyjętymi dogmatami.
    Jeśli propagandziści angielskiej piłki przyjmują a priori, że para środkowych obrońców MUSI być z Wysp, to my możemy się tylko zamknąć lub pokornie poprosić o podpalenie stosu dla heretyków.

    Dlatego proponuję, aby od 2008 roku dać sobie spokój z obalaniem (powiedzmy 10) następujących dogmatów (a może przesądów):

    Anglicy mają potencjalnie najlepszych piłkarzy na świecie.
    Liga angielska jest najlepsza ma świecie.
    Manchester United jest najlepszym klubem na świecie.
    Alex Ferguson (jesteście śmieszni z tym sir – średniowiecze już się skończyło) jest najlepszym trenerem na świecie.
    Cristiano Ronaldo jest najlepszym piłkarzem świata.
    Wayne Rooney jest najlepszym napastnikiem świata.
    Anglia (w najgorszym wypadku liga angielska) ma najlepszych środkowych obrońców świata.
    W lidze angielskiej grają najlepsi skrzydłowi świata.
    W lidze angielskiej pracują najlepsi trenerzy na świecie.
    Anglia ma najlepszych piłkarzy młodzieżowych.

    Mimo wszystko HAPPY NEW YEAR!

  22. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 18:30

    bartman7
    –> tak tyle ze wtedy gdy Real wygrywal ostatni raz CL(wtedy rywale wachali pilke ;p) w Realu gral Makelele,gdyby nie on taki Zidane i Figo sami by wachali pilke.

    jak dla mnie trafiona 11, ale fakt troche brakuje def.pom. jednak jak Michal powiedzial taka 11 nigdy razem nie zagra wiec chyba bez def. pom. moze sie obejsc.

    Choc ja bym za Cesca wstawil do skladu
    Estebana Cambiasso, gdyby nie on Inter moglby tylko pomarzyc o tytule mistrza Wloch.

  23. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 18:30

    bartman7
    –> tak tyle ze wtedy gdy Real wygrywal ostatni raz CL(wtedy rywale wachali pilke ;p) w Realu gral Makelele,gdyby nie on taki Zidane i Figo sami by wachali pilke.

    jak dla mnie trafiona 11, ale fakt troche brakuje def.pom. jednak jak Michal powiedzial taka 11 nigdy razem nie zagra wiec chyba bez def. pom. moze sie obejsc.

    Choc ja bym za Cesca wstawil do skladu
    Estebana Cambiasso, gdyby nie on Inter moglby tylko pomarzyc o tytule mistrza Wloch.

  24. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 18:30

    bartman7
    –> tak tyle ze wtedy gdy Real wygrywal ostatni raz CL(wtedy rywale wachali pilke ;p) w Realu gral Makelele,gdyby nie on taki Zidane i Figo sami by wachali pilke.

    jak dla mnie trafiona 11, ale fakt troche brakuje def.pom. jednak jak Michal powiedzial taka 11 nigdy razem nie zagra wiec chyba bez def. pom. moze sie obejsc.

    Choc ja bym za Cesca wstawil do skladu
    Estebana Cambiasso, gdyby nie on Inter moglby tylko pomarzyc o tytule mistrza Wloch.

  25. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:46

    @gobokke

    Nie przybijaj mi fałszywych dogmatów do moich drzwi. Czytałem Twoją 11 i o ile pamiętam nie znalazł się w niej żaden zawodnik grający na Wyspach.

    U mnie – niezależnie od tego, że najbardziej lubię oglądać ligę angielską – na 11 zawodników 6 nie gra na Wyspach (złośliwie mógłbym powiedzieć: jeszcze nie gra na Wyspach:) albo już nie gra, jak RVN, bo ich nie chcieli).

    Żaden wybitny napastnik ‚2007 nie pochodzi z Wysp. Z skrzydłowych znalazł się tam tylko C.Ronaldo nie wiem czy jest najlepszym piłkarzem świata, ale na swojej pozycji na pewno. Nie pojawiło się też u mnie nigdzie nazwisko Rooney’a.

    Co do trenerów, jeszcze nie wszyscy dobrzy trenerzy pracuja na Wyspach, ale jak ich zwolnią z Milanu, to może ktoś da im tam pracę;)

  26. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:46

    @gobokke

    Nie przybijaj mi fałszywych dogmatów do moich drzwi. Czytałem Twoją 11 i o ile pamiętam nie znalazł się w niej żaden zawodnik grający na Wyspach.

    U mnie – niezależnie od tego, że najbardziej lubię oglądać ligę angielską – na 11 zawodników 6 nie gra na Wyspach (złośliwie mógłbym powiedzieć: jeszcze nie gra na Wyspach:) albo już nie gra, jak RVN, bo ich nie chcieli).

    Żaden wybitny napastnik ‚2007 nie pochodzi z Wysp. Z skrzydłowych znalazł się tam tylko C.Ronaldo nie wiem czy jest najlepszym piłkarzem świata, ale na swojej pozycji na pewno. Nie pojawiło się też u mnie nigdzie nazwisko Rooney’a.

    Co do trenerów, jeszcze nie wszyscy dobrzy trenerzy pracuja na Wyspach, ale jak ich zwolnią z Milanu, to może ktoś da im tam pracę;)

  27. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 18:46

    @gobokke

    Nie przybijaj mi fałszywych dogmatów do moich drzwi. Czytałem Twoją 11 i o ile pamiętam nie znalazł się w niej żaden zawodnik grający na Wyspach.

    U mnie – niezależnie od tego, że najbardziej lubię oglądać ligę angielską – na 11 zawodników 6 nie gra na Wyspach (złośliwie mógłbym powiedzieć: jeszcze nie gra na Wyspach:) albo już nie gra, jak RVN, bo ich nie chcieli).

    Żaden wybitny napastnik ‚2007 nie pochodzi z Wysp. Z skrzydłowych znalazł się tam tylko C.Ronaldo nie wiem czy jest najlepszym piłkarzem świata, ale na swojej pozycji na pewno. Nie pojawiło się też u mnie nigdzie nazwisko Rooney’a.

    Co do trenerów, jeszcze nie wszyscy dobrzy trenerzy pracuja na Wyspach, ale jak ich zwolnią z Milanu, to może ktoś da im tam pracę;)

  28. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 19:36

    Michał, Casillas, Buffon, Cech – między tymi zawodnikami Wybierałeś najlepszego bramkarza roku. Myślę, że Boruca też możnaby tam „dokoptować”. Tym bardziej, że jesteśmy Polakami:)

    Co Ty na to?:)

  29. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 19:36

    Michał, Casillas, Buffon, Cech – między tymi zawodnikami Wybierałeś najlepszego bramkarza roku. Myślę, że Boruca też możnaby tam „dokoptować”. Tym bardziej, że jesteśmy Polakami:)

    Co Ty na to?:)

  30. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 19:36

    Michał, Casillas, Buffon, Cech – między tymi zawodnikami Wybierałeś najlepszego bramkarza roku. Myślę, że Boruca też możnaby tam „dokoptować”. Tym bardziej, że jesteśmy Polakami:)

    Co Ty na to?:)

  31. littleboy1989

    30 grudnia 2007 at 19:48

    Boruc jak najbardziej!!! Casillas, Buffon i Cech juz są utarci i wszyscy nimi sie zachwycaja, ja uważam że Boruc wcale im nie ustępuje i jesli by grał w takim klubie jak Real czy Chealsee napewno spisałby sie tak samo jak oni, a może nawet lepiej

  32. littleboy1989

    30 grudnia 2007 at 19:48

    Boruc jak najbardziej!!! Casillas, Buffon i Cech juz są utarci i wszyscy nimi sie zachwycaja, ja uważam że Boruc wcale im nie ustępuje i jesli by grał w takim klubie jak Real czy Chealsee napewno spisałby sie tak samo jak oni, a może nawet lepiej

  33. littleboy1989

    30 grudnia 2007 at 19:48

    Boruc jak najbardziej!!! Casillas, Buffon i Cech juz są utarci i wszyscy nimi sie zachwycaja, ja uważam że Boruc wcale im nie ustępuje i jesli by grał w takim klubie jak Real czy Chealsee napewno spisałby sie tak samo jak oni, a może nawet lepiej

  34. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 19:54

    @m.marcola

    Michał, Casillas, Buffon, Cech

    – podoba mi się zestawienie tyvh czterech bramkarzy. Tylko co powiedzielby moi koledzy z drużyny GW, ostatnio Blonka tak się na mnie wydzierał, że nie upilnowałem krótkiego słupka;-)

    A wracając do rzeczy: w 2007 na najwyższe uznanie zasłużył Casillas.
    Buffon – za słaba liga
    Boruc – za słaba liga, choc kilka dobrych występów w LM
    Cech – efekty kontuzji głowy, długa kontuzja, przegrany tytuł

  35. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 19:54

    @m.marcola

    Michał, Casillas, Buffon, Cech

    – podoba mi się zestawienie tyvh czterech bramkarzy. Tylko co powiedzielby moi koledzy z drużyny GW, ostatnio Blonka tak się na mnie wydzierał, że nie upilnowałem krótkiego słupka;-)

    A wracając do rzeczy: w 2007 na najwyższe uznanie zasłużył Casillas.
    Buffon – za słaba liga
    Boruc – za słaba liga, choc kilka dobrych występów w LM
    Cech – efekty kontuzji głowy, długa kontuzja, przegrany tytuł

  36. pol_michal

    30 grudnia 2007 at 19:54

    @m.marcola

    Michał, Casillas, Buffon, Cech

    – podoba mi się zestawienie tyvh czterech bramkarzy. Tylko co powiedzielby moi koledzy z drużyny GW, ostatnio Blonka tak się na mnie wydzierał, że nie upilnowałem krótkiego słupka;-)

    A wracając do rzeczy: w 2007 na najwyższe uznanie zasłużył Casillas.
    Buffon – za słaba liga
    Boruc – za słaba liga, choc kilka dobrych występów w LM
    Cech – efekty kontuzji głowy, długa kontuzja, przegrany tytuł

  37. Gość: gosc, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:22

    chlopie cu ty robisz w Gazecie Wyborczej?ŻYDO-KOMUNIE I OBRONCY 3 RP.

  38. Gość: gosc, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:22

    chlopie cu ty robisz w Gazecie Wyborczej?ŻYDO-KOMUNIE I OBRONCY 3 RP.

  39. Gość: gosc, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:22

    chlopie cu ty robisz w Gazecie Wyborczej?ŻYDO-KOMUNIE I OBRONCY 3 RP.

  40. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:23

    jak juz sie tak upraliscie na tego defensywnego pomocnika to ja bym tam widział Essiena bo mimo ze nie lubie chelsea to wg mnie Essien jest najlepszym zawodnikiem w tym klubie. szkoda tylko ze puchar narodow afryki sie pojawia w srodku sezonu i rozgrywki znacznie traca na swojej urodzie. Wracajac do Panskiej jedenastki, na ataku moze jednak Didier?, mial kilka genialnych zagran w zeszlym sezonie, totti jest mocny, wybitny, bo ogladamy go na tle reszty kelnerow grajacych w romie, w ogole liga wloska jeszcze przez jakies 2 lata nie wroci do tego poziomu co miala przed afera korupcyjna. Pozdrawiam, Daleś

  41. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:23

    jak juz sie tak upraliscie na tego defensywnego pomocnika to ja bym tam widział Essiena bo mimo ze nie lubie chelsea to wg mnie Essien jest najlepszym zawodnikiem w tym klubie. szkoda tylko ze puchar narodow afryki sie pojawia w srodku sezonu i rozgrywki znacznie traca na swojej urodzie. Wracajac do Panskiej jedenastki, na ataku moze jednak Didier?, mial kilka genialnych zagran w zeszlym sezonie, totti jest mocny, wybitny, bo ogladamy go na tle reszty kelnerow grajacych w romie, w ogole liga wloska jeszcze przez jakies 2 lata nie wroci do tego poziomu co miala przed afera korupcyjna. Pozdrawiam, Daleś

  42. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:23

    jak juz sie tak upraliscie na tego defensywnego pomocnika to ja bym tam widział Essiena bo mimo ze nie lubie chelsea to wg mnie Essien jest najlepszym zawodnikiem w tym klubie. szkoda tylko ze puchar narodow afryki sie pojawia w srodku sezonu i rozgrywki znacznie traca na swojej urodzie. Wracajac do Panskiej jedenastki, na ataku moze jednak Didier?, mial kilka genialnych zagran w zeszlym sezonie, totti jest mocny, wybitny, bo ogladamy go na tle reszty kelnerow grajacych w romie, w ogole liga wloska jeszcze przez jakies 2 lata nie wroci do tego poziomu co miala przed afera korupcyjna. Pozdrawiam, Daleś

  43. Gość: GOSC, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:24

    ALE Z 11 SIE ZGADZAM

  44. Gość: GOSC, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:24

    ALE Z 11 SIE ZGADZAM

  45. Gość: GOSC, ceu74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:24

    ALE Z 11 SIE ZGADZAM

  46. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:36

    Boruc? Nie dziekuje…ciekawe co by bylo gdyby Cech,Casillas i Buffon grali w lidze szkockiej? Bez przesady z tym lansowaniem Boruca.Jak przejdzie do klubu z 1. ligi z Hiszpanii/Włoch/Anglii to pogadamy.Zapomnieliscie ze troszke goli w lidze szkockiej tez zawalil,a ta zbyt mocna to nie jest…

    Co do 11 sie zadzam,tyle ze zamiast Tottiego dalbym Xabiego Alonso lub zawsze solidnego Gerrarda,ewentualnie Gilberto Silve (1 napastnik)
    Pozdrawiam i happy new year!!!

  47. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:36

    Boruc? Nie dziekuje…ciekawe co by bylo gdyby Cech,Casillas i Buffon grali w lidze szkockiej? Bez przesady z tym lansowaniem Boruca.Jak przejdzie do klubu z 1. ligi z Hiszpanii/Włoch/Anglii to pogadamy.Zapomnieliscie ze troszke goli w lidze szkockiej tez zawalil,a ta zbyt mocna to nie jest…

    Co do 11 sie zadzam,tyle ze zamiast Tottiego dalbym Xabiego Alonso lub zawsze solidnego Gerrarda,ewentualnie Gilberto Silve (1 napastnik)
    Pozdrawiam i happy new year!!!

  48. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:36

    Boruc? Nie dziekuje…ciekawe co by bylo gdyby Cech,Casillas i Buffon grali w lidze szkockiej? Bez przesady z tym lansowaniem Boruca.Jak przejdzie do klubu z 1. ligi z Hiszpanii/Włoch/Anglii to pogadamy.Zapomnieliscie ze troszke goli w lidze szkockiej tez zawalil,a ta zbyt mocna to nie jest…

    Co do 11 sie zadzam,tyle ze zamiast Tottiego dalbym Xabiego Alonso lub zawsze solidnego Gerrarda,ewentualnie Gilberto Silve (1 napastnik)
    Pozdrawiam i happy new year!!!

  49. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:37

    Z tym defensywnym pomocnikiem to jeszcze moze Pirlo,Gatusso lub Makelele

  50. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:37

    Z tym defensywnym pomocnikiem to jeszcze moze Pirlo,Gatusso lub Makelele

  51. Gość: kuab, aeek146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 20:37

    Z tym defensywnym pomocnikiem to jeszcze moze Pirlo,Gatusso lub Makelele

  52. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 20:53

    @pol-michal

    A kto w GW najlepiej w piłkę kopie?:)

    I jeszcze jedno, czy Zdążysz może do jutra odesłać te moje nieszczęsne teksty?:) Oczywiście, absolutnie nie poganiam.

    Pozdro

  53. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 20:53

    @pol-michal

    A kto w GW najlepiej w piłkę kopie?:)

    I jeszcze jedno, czy Zdążysz może do jutra odesłać te moje nieszczęsne teksty?:) Oczywiście, absolutnie nie poganiam.

    Pozdro

  54. m.marcola

    30 grudnia 2007 at 20:53

    @pol-michal

    A kto w GW najlepiej w piłkę kopie?:)

    I jeszcze jedno, czy Zdążysz może do jutra odesłać te moje nieszczęsne teksty?:) Oczywiście, absolutnie nie poganiam.

    Pozdro

  55. matsabat

    30 grudnia 2007 at 21:22

    Brawo! Pierwsza jedenastka roku 2007 jaką widzę w szeroko pojętych mediach bez Buffona w bramce. Nie zamierzam tu wykazywać, że jest on słabym bramkarzem, bo nie jest, ale więcej pracy i zarazem możliwości wykazania się mieli w 2007 roku Casillas, Reina, van der Saar, nawet kontuzjowany Cech, Palop, i to wśród nich trzeba szukać najlepszego bramkarza roku. Dla mnie oczywisty jest wybór Casillasa, który był jednym z autorów zwycięstwa swojej drużyny w jednej z najsilniejszych lig świata. A jak nie on, to bohater Sevilli Palop, który spisywał się solidnie, bronił karne, a nawet strzelał bramki… I zdobył 3 ważne trofea! To dopiero bramkarz. Tymczasem we wszystkich zestawieniach Buffon i Buffon…

  56. matsabat

    30 grudnia 2007 at 21:22

    Brawo! Pierwsza jedenastka roku 2007 jaką widzę w szeroko pojętych mediach bez Buffona w bramce. Nie zamierzam tu wykazywać, że jest on słabym bramkarzem, bo nie jest, ale więcej pracy i zarazem możliwości wykazania się mieli w 2007 roku Casillas, Reina, van der Saar, nawet kontuzjowany Cech, Palop, i to wśród nich trzeba szukać najlepszego bramkarza roku. Dla mnie oczywisty jest wybór Casillasa, który był jednym z autorów zwycięstwa swojej drużyny w jednej z najsilniejszych lig świata. A jak nie on, to bohater Sevilli Palop, który spisywał się solidnie, bronił karne, a nawet strzelał bramki… I zdobył 3 ważne trofea! To dopiero bramkarz. Tymczasem we wszystkich zestawieniach Buffon i Buffon…

  57. matsabat

    30 grudnia 2007 at 21:22

    Brawo! Pierwsza jedenastka roku 2007 jaką widzę w szeroko pojętych mediach bez Buffona w bramce. Nie zamierzam tu wykazywać, że jest on słabym bramkarzem, bo nie jest, ale więcej pracy i zarazem możliwości wykazania się mieli w 2007 roku Casillas, Reina, van der Saar, nawet kontuzjowany Cech, Palop, i to wśród nich trzeba szukać najlepszego bramkarza roku. Dla mnie oczywisty jest wybór Casillasa, który był jednym z autorów zwycięstwa swojej drużyny w jednej z najsilniejszych lig świata. A jak nie on, to bohater Sevilli Palop, który spisywał się solidnie, bronił karne, a nawet strzelał bramki… I zdobył 3 ważne trofea! To dopiero bramkarz. Tymczasem we wszystkich zestawieniach Buffon i Buffon…

  58. siberus

    30 grudnia 2007 at 21:41

    Nie zgodze sie w sumie tylko z Tottim, uwazam ze jednak Ibrahimovic na zeszły rok jakoś lepiej grał, chociaz no tu było trudne do ocenienie. Co do bramkarzy, no trudny rzeczywiscie wybor, wielu ich było, ale mozna uznac ze Casilias sie nadaje :). Tu jeden kolega wspominal o Essienie, w stu procentach racja tez nie przepadam za Chelsea, ale essian gra naprawde swietnie w swojej druzynie, Ogolnie fajnie ze zrobiliscie takie zestawienie :), napewno warto było. Pozdrawiam wszystkich fanów futbolu i nie tylko 🙂

  59. siberus

    30 grudnia 2007 at 21:41

    Nie zgodze sie w sumie tylko z Tottim, uwazam ze jednak Ibrahimovic na zeszły rok jakoś lepiej grał, chociaz no tu było trudne do ocenienie. Co do bramkarzy, no trudny rzeczywiscie wybor, wielu ich było, ale mozna uznac ze Casilias sie nadaje :). Tu jeden kolega wspominal o Essienie, w stu procentach racja tez nie przepadam za Chelsea, ale essian gra naprawde swietnie w swojej druzynie, Ogolnie fajnie ze zrobiliscie takie zestawienie :), napewno warto było. Pozdrawiam wszystkich fanów futbolu i nie tylko 🙂

  60. siberus

    30 grudnia 2007 at 21:41

    Nie zgodze sie w sumie tylko z Tottim, uwazam ze jednak Ibrahimovic na zeszły rok jakoś lepiej grał, chociaz no tu było trudne do ocenienie. Co do bramkarzy, no trudny rzeczywiscie wybor, wielu ich było, ale mozna uznac ze Casilias sie nadaje :). Tu jeden kolega wspominal o Essienie, w stu procentach racja tez nie przepadam za Chelsea, ale essian gra naprawde swietnie w swojej druzynie, Ogolnie fajnie ze zrobiliscie takie zestawienie :), napewno warto było. Pozdrawiam wszystkich fanów futbolu i nie tylko 🙂

  61. Gość: , dtd62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 21:55

    Essien za Fabregasa Kakę, Buffon za Cassilasa – i tak wygląda moja 11 z FM,a (Z tym że to za 7 lat:)))

  62. Gość: , dtd62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 21:55

    Essien za Fabregasa Kakę, Buffon za Cassilasa – i tak wygląda moja 11 z FM,a (Z tym że to za 7 lat:)))

  63. Gość: , dtd62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 21:55

    Essien za Fabregasa Kakę, Buffon za Cassilasa – i tak wygląda moja 11 z FM,a (Z tym że to za 7 lat:)))

  64. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 22:27

    Mam tylko jedno pytanie do Michała: Dlaczego został skreślony Buffon? Za to, że został ze swoją drużyną w ciężkiej dla niej chwili? Myślę, że niewielu piłkarzy zdecydowałoby sie zostac w drugiej lidze na rzecz dobra klubu, tym bardziej, że Buffon, jeden z najlepszych golkiperów na ziemi mógłby podjąc prace w dowolnym klubie na świecie za pieniadze o wiele wyższe niż zarabia w Juve… Dla mnie on był numerem 1 na świecie pokazując, że piłka nożna to nie tylko zaszczyty, pieniadze i uwielbienie fanów ale również cos więcej. Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć; wg mnie Buffon dołączył do nich. W Twojej 11 znalazł się Totti, który nie zszedł ze swojego wysokiego poziomu, dla mnie dołaczył do niego Buffon. I możesz Michał mówic co chcesz- to jest Twój blog, Twoja subiektywna jedenastka, ale nie mów, że skreślasz Buffona bo grał w Serie B i nie miał szans w porównaniu do bramkarza Realu- Casillasa…

  65. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 22:27

    Mam tylko jedno pytanie do Michała: Dlaczego został skreślony Buffon? Za to, że został ze swoją drużyną w ciężkiej dla niej chwili? Myślę, że niewielu piłkarzy zdecydowałoby sie zostac w drugiej lidze na rzecz dobra klubu, tym bardziej, że Buffon, jeden z najlepszych golkiperów na ziemi mógłby podjąc prace w dowolnym klubie na świecie za pieniadze o wiele wyższe niż zarabia w Juve… Dla mnie on był numerem 1 na świecie pokazując, że piłka nożna to nie tylko zaszczyty, pieniadze i uwielbienie fanów ale również cos więcej. Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć; wg mnie Buffon dołączył do nich. W Twojej 11 znalazł się Totti, który nie zszedł ze swojego wysokiego poziomu, dla mnie dołaczył do niego Buffon. I możesz Michał mówic co chcesz- to jest Twój blog, Twoja subiektywna jedenastka, ale nie mów, że skreślasz Buffona bo grał w Serie B i nie miał szans w porównaniu do bramkarza Realu- Casillasa…

  66. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 22:27

    Mam tylko jedno pytanie do Michała: Dlaczego został skreślony Buffon? Za to, że został ze swoją drużyną w ciężkiej dla niej chwili? Myślę, że niewielu piłkarzy zdecydowałoby sie zostac w drugiej lidze na rzecz dobra klubu, tym bardziej, że Buffon, jeden z najlepszych golkiperów na ziemi mógłby podjąc prace w dowolnym klubie na świecie za pieniadze o wiele wyższe niż zarabia w Juve… Dla mnie on był numerem 1 na świecie pokazując, że piłka nożna to nie tylko zaszczyty, pieniadze i uwielbienie fanów ale również cos więcej. Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć; wg mnie Buffon dołączył do nich. W Twojej 11 znalazł się Totti, który nie zszedł ze swojego wysokiego poziomu, dla mnie dołaczył do niego Buffon. I możesz Michał mówic co chcesz- to jest Twój blog, Twoja subiektywna jedenastka, ale nie mów, że skreślasz Buffona bo grał w Serie B i nie miał szans w porównaniu do bramkarza Realu- Casillasa…

  67. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:44

    @prawdziwy_stachu

    Buffon zostal skreslony bo wybieramy jedenastke roku, najlepsza pilkarsko, a nie bohaterow romantycznych. Nie mozna porownywac bornienia strzalow zawodnikow z serie B do strzalow messiego, eto`o, gwiazd z LM. a co do kasy, to z tego co pamietam to do niedawna buffon byl najlepiej zarabiajacym bramkarzem wiec z pieniedzmi to akurat slaby argument i mimo ze juve spadlo do serie B nigdy biedy nie klepalo i ciagle pozostawal w 10 najbogatszych klubow swiata. Porownanie buffona do Maldiniego czy Casillasa jest nie na miejscu bo to sa wychowankowie, legendy tych klubow, a buffon jest normalnie zakupionym zawodnikiem. na koniec polecam obejrzec kilka parad Casillasa chociazby to z Olimpiakosem w lidze mistrzow w samej koncowce wtedy jeszcze raz przemysl swoja decyzje co do buffona. Pozdrawiam, daleś

  68. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:44

    @prawdziwy_stachu

    Buffon zostal skreslony bo wybieramy jedenastke roku, najlepsza pilkarsko, a nie bohaterow romantycznych. Nie mozna porownywac bornienia strzalow zawodnikow z serie B do strzalow messiego, eto`o, gwiazd z LM. a co do kasy, to z tego co pamietam to do niedawna buffon byl najlepiej zarabiajacym bramkarzem wiec z pieniedzmi to akurat slaby argument i mimo ze juve spadlo do serie B nigdy biedy nie klepalo i ciagle pozostawal w 10 najbogatszych klubow swiata. Porownanie buffona do Maldiniego czy Casillasa jest nie na miejscu bo to sa wychowankowie, legendy tych klubow, a buffon jest normalnie zakupionym zawodnikiem. na koniec polecam obejrzec kilka parad Casillasa chociazby to z Olimpiakosem w lidze mistrzow w samej koncowce wtedy jeszcze raz przemysl swoja decyzje co do buffona. Pozdrawiam, daleś

  69. Gość: , cxn138.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:44

    @prawdziwy_stachu

    Buffon zostal skreslony bo wybieramy jedenastke roku, najlepsza pilkarsko, a nie bohaterow romantycznych. Nie mozna porownywac bornienia strzalow zawodnikow z serie B do strzalow messiego, eto`o, gwiazd z LM. a co do kasy, to z tego co pamietam to do niedawna buffon byl najlepiej zarabiajacym bramkarzem wiec z pieniedzmi to akurat slaby argument i mimo ze juve spadlo do serie B nigdy biedy nie klepalo i ciagle pozostawal w 10 najbogatszych klubow swiata. Porownanie buffona do Maldiniego czy Casillasa jest nie na miejscu bo to sa wychowankowie, legendy tych klubow, a buffon jest normalnie zakupionym zawodnikiem. na koniec polecam obejrzec kilka parad Casillasa chociazby to z Olimpiakosem w lidze mistrzow w samej koncowce wtedy jeszcze raz przemysl swoja decyzje co do buffona. Pozdrawiam, daleś

  70. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:45

    Ale w tego typu plebiscytach nie chodiz o to, aby doceniać ‚szlachetność’ zawodników. Buffon cały poprzedni sezon spędził na zapleczu wielkiej piłki i chociażby to już z miejsca stawia go w roli przegranego w konfrontacji z chociażby Casillasem.

    „11” prawie taka sama, jaką kiedyś ja wybrałem, więc nie wypada mi polemizować z wyborem mojego imiennika 😉

  71. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:45

    Ale w tego typu plebiscytach nie chodiz o to, aby doceniać ‚szlachetność’ zawodników. Buffon cały poprzedni sezon spędził na zapleczu wielkiej piłki i chociażby to już z miejsca stawia go w roli przegranego w konfrontacji z chociażby Casillasem.

    „11” prawie taka sama, jaką kiedyś ja wybrałem, więc nie wypada mi polemizować z wyborem mojego imiennika 😉

  72. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:45

    Ale w tego typu plebiscytach nie chodiz o to, aby doceniać ‚szlachetność’ zawodników. Buffon cały poprzedni sezon spędził na zapleczu wielkiej piłki i chociażby to już z miejsca stawia go w roli przegranego w konfrontacji z chociażby Casillasem.

    „11” prawie taka sama, jaką kiedyś ja wybrałem, więc nie wypada mi polemizować z wyborem mojego imiennika 😉

  73. Gość: jkll, ab109.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:49

    moze odrazu cala obrone MU bo udalo im sie wkoncu po 2 latach zenady odzyskac tytul ?

    a odzyskali go glownie ofensywa a nie obrona.

    Evra… medialnie ostatnio bardzo kreowany do tego mieszny Ferdinand, steach sei bac.

  74. Gość: jkll, ab109.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:49

    moze odrazu cala obrone MU bo udalo im sie wkoncu po 2 latach zenady odzyskac tytul ?

    a odzyskali go glownie ofensywa a nie obrona.

    Evra… medialnie ostatnio bardzo kreowany do tego mieszny Ferdinand, steach sei bac.

  75. Gość: jkll, ab109.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 22:49

    moze odrazu cala obrone MU bo udalo im sie wkoncu po 2 latach zenady odzyskac tytul ?

    a odzyskali go glownie ofensywa a nie obrona.

    Evra… medialnie ostatnio bardzo kreowany do tego mieszny Ferdinand, steach sei bac.

  76. calcio_tifoso

    30 grudnia 2007 at 22:52

    Cieszy mnie, że znalazło się miejsce dla Tottiego. Z wcześniejszych komentarzy wynikało, że się Pan waha… Być może, w pewnym stopniu to ja zdołałem Pana przekonać :PP

    @kdsz

    „Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?”

    Wg mnie, najlepszy sezon miał Daniele De Rossi (a nie jestem fanem Romy) i to właśnie jego widziałbym w jedenastce roku 2007. Szkoda, że piłkarz ten jest niedoceniany i myśli się o nim w kategoriach „boiskowego brutala”. Daniele miał fantastyczny rok. Zawsze w wysokiej formie, świetnie zabezpieczał tyły oraz był efektywny w ataku (np. asysta z Interem – pl.youtube.com/watch?v=dDqxrtfHa00 ). Został nominowany do nagrody najlepszego piłkarza Włoch (obok Tottiego z Pirlo) i w przeciwieństwie do Andrei, grał równo przez cały czas.
    Mam nadzieję, że 2008 będzie miał równie dobry i wreszcie zostanie doceniony (nie tylko przez dziennikarzy siedzących w Calcio)…

  77. calcio_tifoso

    30 grudnia 2007 at 22:52

    Cieszy mnie, że znalazło się miejsce dla Tottiego. Z wcześniejszych komentarzy wynikało, że się Pan waha… Być może, w pewnym stopniu to ja zdołałem Pana przekonać :PP

    @kdsz

    „Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?”

    Wg mnie, najlepszy sezon miał Daniele De Rossi (a nie jestem fanem Romy) i to właśnie jego widziałbym w jedenastce roku 2007. Szkoda, że piłkarz ten jest niedoceniany i myśli się o nim w kategoriach „boiskowego brutala”. Daniele miał fantastyczny rok. Zawsze w wysokiej formie, świetnie zabezpieczał tyły oraz był efektywny w ataku (np. asysta z Interem – pl.youtube.com/watch?v=dDqxrtfHa00 ). Został nominowany do nagrody najlepszego piłkarza Włoch (obok Tottiego z Pirlo) i w przeciwieństwie do Andrei, grał równo przez cały czas.
    Mam nadzieję, że 2008 będzie miał równie dobry i wreszcie zostanie doceniony (nie tylko przez dziennikarzy siedzących w Calcio)…

  78. calcio_tifoso

    30 grudnia 2007 at 22:52

    Cieszy mnie, że znalazło się miejsce dla Tottiego. Z wcześniejszych komentarzy wynikało, że się Pan waha… Być może, w pewnym stopniu to ja zdołałem Pana przekonać :PP

    @kdsz

    „Bez defensywnych pomocników? Nie wróżę powodzenia. Z drugiej strony kogo wybrać? Od czasu Roya Keana nie pojawił się żaden as na tę pozycję. Hargreaves ma rok w plecy, więc może Gattuso?”

    Wg mnie, najlepszy sezon miał Daniele De Rossi (a nie jestem fanem Romy) i to właśnie jego widziałbym w jedenastce roku 2007. Szkoda, że piłkarz ten jest niedoceniany i myśli się o nim w kategoriach „boiskowego brutala”. Daniele miał fantastyczny rok. Zawsze w wysokiej formie, świetnie zabezpieczał tyły oraz był efektywny w ataku (np. asysta z Interem – pl.youtube.com/watch?v=dDqxrtfHa00 ). Został nominowany do nagrody najlepszego piłkarza Włoch (obok Tottiego z Pirlo) i w przeciwieństwie do Andrei, grał równo przez cały czas.
    Mam nadzieję, że 2008 będzie miał równie dobry i wreszcie zostanie doceniony (nie tylko przez dziennikarzy siedzących w Calcio)…

  79. kylu88

    30 grudnia 2007 at 22:59

    prawdziwy_stachu –

    „Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć;”

    ? ? ? A Scholes ? Giggs ? G.Neville ? Nawet niegrajacy juz Keane ? Ojjj gafa malutka.

    Co do 11nastki 2007roku to absolutnie sie zgadzam z Michalem.

    Casillas to bezsprzecznie co roku zawodnik ktory moze kandydowac do miana keepera sezonu. Utrzymuje bardzo dobra i wysoka forme juz od kilku ladnych lat.

    Wsrod obroncow po prostu nie moglo zabraknac tych dwoch panow tworzacych „zapore” nie do przejscia. Wg mnie Vidic i Evra to sa chyba najlepsze zakupy jakie dokonal Fergie na przelomie ostatnich lat biorac pod uwage jakie pieniadze zaplacil Szkot za serba i francuza. Do skompletowania ukladanki brakowalo swietnego generala obrony Ferdinand’a i tak o to mamy chyba najlepsza obrone swiata.

    Pomoc to mlodosc, mlodosc i jeszcze raz mlodosc. I nie ma z czym nawet dyskutowac bo sa to obecnie najperpektywiczni i najlepsi „kopacze” na swoich pozycjach.

    I wkoncu pozycja nad ktorej skompletowaniem chyba najwiekszosc miala problemy. Ruud? Zasluzenie. Odszedl (zostal zmuszony do odejscia) z Manchesteru i pokazal, ze jedyne czego potrzebowal to zmiana otoczenia i srodowiska. Totti? Oooj chyba nie. Ja bym zaryzykowal i obsadzil Frédérica Kanouté. W ostatnim sezonie 21 goli co pomoglo jego druzynie siegnac po PUEFA.

  80. kylu88

    30 grudnia 2007 at 22:59

    prawdziwy_stachu –

    „Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć;”

    ? ? ? A Scholes ? Giggs ? G.Neville ? Nawet niegrajacy juz Keane ? Ojjj gafa malutka.

    Co do 11nastki 2007roku to absolutnie sie zgadzam z Michalem.

    Casillas to bezsprzecznie co roku zawodnik ktory moze kandydowac do miana keepera sezonu. Utrzymuje bardzo dobra i wysoka forme juz od kilku ladnych lat.

    Wsrod obroncow po prostu nie moglo zabraknac tych dwoch panow tworzacych „zapore” nie do przejscia. Wg mnie Vidic i Evra to sa chyba najlepsze zakupy jakie dokonal Fergie na przelomie ostatnich lat biorac pod uwage jakie pieniadze zaplacil Szkot za serba i francuza. Do skompletowania ukladanki brakowalo swietnego generala obrony Ferdinand’a i tak o to mamy chyba najlepsza obrone swiata.

    Pomoc to mlodosc, mlodosc i jeszcze raz mlodosc. I nie ma z czym nawet dyskutowac bo sa to obecnie najperpektywiczni i najlepsi „kopacze” na swoich pozycjach.

    I wkoncu pozycja nad ktorej skompletowaniem chyba najwiekszosc miala problemy. Ruud? Zasluzenie. Odszedl (zostal zmuszony do odejscia) z Manchesteru i pokazal, ze jedyne czego potrzebowal to zmiana otoczenia i srodowiska. Totti? Oooj chyba nie. Ja bym zaryzykowal i obsadzil Frédérica Kanouté. W ostatnim sezonie 21 goli co pomoglo jego druzynie siegnac po PUEFA.

  81. kylu88

    30 grudnia 2007 at 22:59

    prawdziwy_stachu –

    „Takich ‚zywych legend’ w futbolu nie ma wiele: jest Maldini, Raul, Totti, Del Piero i może ktoś jeszcze, którego nazwiska nie sposób mi teraz sobie przypomnieć;”

    ? ? ? A Scholes ? Giggs ? G.Neville ? Nawet niegrajacy juz Keane ? Ojjj gafa malutka.

    Co do 11nastki 2007roku to absolutnie sie zgadzam z Michalem.

    Casillas to bezsprzecznie co roku zawodnik ktory moze kandydowac do miana keepera sezonu. Utrzymuje bardzo dobra i wysoka forme juz od kilku ladnych lat.

    Wsrod obroncow po prostu nie moglo zabraknac tych dwoch panow tworzacych „zapore” nie do przejscia. Wg mnie Vidic i Evra to sa chyba najlepsze zakupy jakie dokonal Fergie na przelomie ostatnich lat biorac pod uwage jakie pieniadze zaplacil Szkot za serba i francuza. Do skompletowania ukladanki brakowalo swietnego generala obrony Ferdinand’a i tak o to mamy chyba najlepsza obrone swiata.

    Pomoc to mlodosc, mlodosc i jeszcze raz mlodosc. I nie ma z czym nawet dyskutowac bo sa to obecnie najperpektywiczni i najlepsi „kopacze” na swoich pozycjach.

    I wkoncu pozycja nad ktorej skompletowaniem chyba najwiekszosc miala problemy. Ruud? Zasluzenie. Odszedl (zostal zmuszony do odejscia) z Manchesteru i pokazal, ze jedyne czego potrzebowal to zmiana otoczenia i srodowiska. Totti? Oooj chyba nie. Ja bym zaryzykowal i obsadzil Frédérica Kanouté. W ostatnim sezonie 21 goli co pomoglo jego druzynie siegnac po PUEFA.

  82. Gość: squareq, 82.160.216.1*

    30 grudnia 2007 at 23:03

    czepiacie się obrony z ManU, ale nikt do tej pory nie wskazał lepszych stoperów od Vidica i Ferdinanda. 11 bardzo mi się podoba, a szczególnie atak, ale zgodze się z niektórymi przedmówcami, że brak defensywnego pomocnika przy ofensywnie grających bocznych obrońcach (szczególnie Evra).

  83. Gość: squareq, 82.160.216.1*

    30 grudnia 2007 at 23:03

    czepiacie się obrony z ManU, ale nikt do tej pory nie wskazał lepszych stoperów od Vidica i Ferdinanda. 11 bardzo mi się podoba, a szczególnie atak, ale zgodze się z niektórymi przedmówcami, że brak defensywnego pomocnika przy ofensywnie grających bocznych obrońcach (szczególnie Evra).

  84. Gość: squareq, 82.160.216.1*

    30 grudnia 2007 at 23:03

    czepiacie się obrony z ManU, ale nikt do tej pory nie wskazał lepszych stoperów od Vidica i Ferdinanda. 11 bardzo mi się podoba, a szczególnie atak, ale zgodze się z niektórymi przedmówcami, że brak defensywnego pomocnika przy ofensywnie grających bocznych obrońcach (szczególnie Evra).

  85. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 23:03

    Żenujące to są takie posty na Twój, drogi jkl…

    A czemu? Bo obrona była kluczem do wielkiego sukcesu drużyny Sir Alexa Fergusona. Idę o zakład, że niezbyt często miałeś przyjemność oglądać Diabłów w akcji w mijającym roku, bo byś takich głupot nie gadał. Przypomnę bowiem, że podopieczni Sir Alexa Fergusona grali do tego sezonu bez klasycznego defensywnego pomocnika(trudno takim nazwać Carricka) i Ferdinand z Vidicem odwalali (i nadal to czynią) kapitalną robotę. Trzeba być prawdziwym ignorantem, żeby tego nie docenić. Przypomnę zresztą, że CAŁA OBRONA United został wybrana do ’11’ roki Premiership, więc klasę światową każdy z tych zawodników prezentować musi.

  86. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 23:03

    Żenujące to są takie posty na Twój, drogi jkl…

    A czemu? Bo obrona była kluczem do wielkiego sukcesu drużyny Sir Alexa Fergusona. Idę o zakład, że niezbyt często miałeś przyjemność oglądać Diabłów w akcji w mijającym roku, bo byś takich głupot nie gadał. Przypomnę bowiem, że podopieczni Sir Alexa Fergusona grali do tego sezonu bez klasycznego defensywnego pomocnika(trudno takim nazwać Carricka) i Ferdinand z Vidicem odwalali (i nadal to czynią) kapitalną robotę. Trzeba być prawdziwym ignorantem, żeby tego nie docenić. Przypomnę zresztą, że CAŁA OBRONA United został wybrana do ’11’ roki Premiership, więc klasę światową każdy z tych zawodników prezentować musi.

  87. Gość: m85, enc130.internetdsl.tpnet.pl

    30 grudnia 2007 at 23:03

    Żenujące to są takie posty na Twój, drogi jkl…

    A czemu? Bo obrona była kluczem do wielkiego sukcesu drużyny Sir Alexa Fergusona. Idę o zakład, że niezbyt często miałeś przyjemność oglądać Diabłów w akcji w mijającym roku, bo byś takich głupot nie gadał. Przypomnę bowiem, że podopieczni Sir Alexa Fergusona grali do tego sezonu bez klasycznego defensywnego pomocnika(trudno takim nazwać Carricka) i Ferdinand z Vidicem odwalali (i nadal to czynią) kapitalną robotę. Trzeba być prawdziwym ignorantem, żeby tego nie docenić. Przypomnę zresztą, że CAŁA OBRONA United został wybrana do ’11’ roki Premiership, więc klasę światową każdy z tych zawodników prezentować musi.

  88. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 23:08

    calcio_tifoso
    –> tak tylko zapytam bo ciekawi mnie Twoje zdanie:
    Czy nie sadzisz ze zasluzyl sobie na miejsce w tej 11
    Estebana Cambiasso, ten gracz chyba tez mial wielce udany sezon????
    Zreszta ostatnie Derby Mediolanu pokazaly chyba kto w glownej mierze decyduje o obliczu Interu.

    Ktos wspomnial o Borucu, uznam to jako zartu.

  89. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 23:08

    calcio_tifoso
    –> tak tylko zapytam bo ciekawi mnie Twoje zdanie:
    Czy nie sadzisz ze zasluzyl sobie na miejsce w tej 11
    Estebana Cambiasso, ten gracz chyba tez mial wielce udany sezon????
    Zreszta ostatnie Derby Mediolanu pokazaly chyba kto w glownej mierze decyduje o obliczu Interu.

    Ktos wspomnial o Borucu, uznam to jako zartu.

  90. mancunian-roo

    30 grudnia 2007 at 23:08

    calcio_tifoso
    –> tak tylko zapytam bo ciekawi mnie Twoje zdanie:
    Czy nie sadzisz ze zasluzyl sobie na miejsce w tej 11
    Estebana Cambiasso, ten gracz chyba tez mial wielce udany sezon????
    Zreszta ostatnie Derby Mediolanu pokazaly chyba kto w glownej mierze decyduje o obliczu Interu.

    Ktos wspomnial o Borucu, uznam to jako zartu.

  91. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:22

    Wysoce subiektywny wybór Michale. Po pierwsze dlatego,że tworzą ją zawodnicy tylko z najmocniejszych lig, z dużym nacisikiem na premiership, po drugie ponieważ tworzą ja zawodnicy ,których kluby zajmowały pierwsze i drugie miejsca w ligach krajowych lub wygrali LM ( wyjatek to gracz Arsenalu). Poszłeś po najprostszej lini oporu(nie oznacz,że złej). Wybrańcy ci to przede wszystkim substytuty sukcesu swoich drużyn. Ich siła to własne drużyny, z kolei siła drużyn to oni. Do czego zmierzam? Moim zdaniem taki plebiscyt powinien być wyborem druzyny mistrzów, a nie drużyny mistrzowskiej. zawodnicy tu wzkazani na pewno nie są lepsi od innych, którzy ciągną przez cały sezon swoje drużyny. Nie odbieram czci takiemu Ronaldo, ale w jego przypadku miał obok siebie przynajmniej dobrych graczy. Sztuką jest grać z zespołem kopaczy i błyszczeć, a nie być raczej wisienką na przepieknym torcie.Taka jedenastka teoretycznie dostała by cięgi od średniaka z mocnej ligi zachodniej. Ps. Przykład z pierwszej ręki,dlaczego nie ma w tym gronie brazylijczyka Alvesa z Heeren.

  92. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:22

    Wysoce subiektywny wybór Michale. Po pierwsze dlatego,że tworzą ją zawodnicy tylko z najmocniejszych lig, z dużym nacisikiem na premiership, po drugie ponieważ tworzą ja zawodnicy ,których kluby zajmowały pierwsze i drugie miejsca w ligach krajowych lub wygrali LM ( wyjatek to gracz Arsenalu). Poszłeś po najprostszej lini oporu(nie oznacz,że złej). Wybrańcy ci to przede wszystkim substytuty sukcesu swoich drużyn. Ich siła to własne drużyny, z kolei siła drużyn to oni. Do czego zmierzam? Moim zdaniem taki plebiscyt powinien być wyborem druzyny mistrzów, a nie drużyny mistrzowskiej. zawodnicy tu wzkazani na pewno nie są lepsi od innych, którzy ciągną przez cały sezon swoje drużyny. Nie odbieram czci takiemu Ronaldo, ale w jego przypadku miał obok siebie przynajmniej dobrych graczy. Sztuką jest grać z zespołem kopaczy i błyszczeć, a nie być raczej wisienką na przepieknym torcie.Taka jedenastka teoretycznie dostała by cięgi od średniaka z mocnej ligi zachodniej. Ps. Przykład z pierwszej ręki,dlaczego nie ma w tym gronie brazylijczyka Alvesa z Heeren.

  93. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:22

    Wysoce subiektywny wybór Michale. Po pierwsze dlatego,że tworzą ją zawodnicy tylko z najmocniejszych lig, z dużym nacisikiem na premiership, po drugie ponieważ tworzą ja zawodnicy ,których kluby zajmowały pierwsze i drugie miejsca w ligach krajowych lub wygrali LM ( wyjatek to gracz Arsenalu). Poszłeś po najprostszej lini oporu(nie oznacz,że złej). Wybrańcy ci to przede wszystkim substytuty sukcesu swoich drużyn. Ich siła to własne drużyny, z kolei siła drużyn to oni. Do czego zmierzam? Moim zdaniem taki plebiscyt powinien być wyborem druzyny mistrzów, a nie drużyny mistrzowskiej. zawodnicy tu wzkazani na pewno nie są lepsi od innych, którzy ciągną przez cały sezon swoje drużyny. Nie odbieram czci takiemu Ronaldo, ale w jego przypadku miał obok siebie przynajmniej dobrych graczy. Sztuką jest grać z zespołem kopaczy i błyszczeć, a nie być raczej wisienką na przepieknym torcie.Taka jedenastka teoretycznie dostała by cięgi od średniaka z mocnej ligi zachodniej. Ps. Przykład z pierwszej ręki,dlaczego nie ma w tym gronie brazylijczyka Alvesa z Heeren.

  94. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:43

    No dobrze to skoro opinia publiczna lubiąca pucować sie tu i ówdzie, nie podziela mojego zdania to może ujmę to tak: Jak jest sens tworzenia „najlepszej” jedenastki roku? Wg mnie żaden. Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników? Dla mnie wybór najlepszej jedenastki, takiej jaką wybrał Michał, jest po prostu zadośćuczynieniem za to, że w plebiscytach na najlepszego piłkarza świata, Europy czy okolic wybór pada tylko na jednego gracza, gdzie tak naprawdę murowanych faworytów jest kilku. Gdyby w tym sezonie zamiast Kaki wygrał Messi, Ronaldo czy Fabregas- nikt by nie miał pretensji. Dlatego uważam, że wybór akurat TAKIEJ jedenastki jest cokolwiek bez sensu. Albo tworzymy 11 która tworzy kolektyw, albo robimy zestawienie najlepszych piłkarzy sezonu i szkoda, że na miejsce bramkarza nie możemy wstawić np. Ibrahimovica…

  95. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:43

    No dobrze to skoro opinia publiczna lubiąca pucować sie tu i ówdzie, nie podziela mojego zdania to może ujmę to tak: Jak jest sens tworzenia „najlepszej” jedenastki roku? Wg mnie żaden. Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników? Dla mnie wybór najlepszej jedenastki, takiej jaką wybrał Michał, jest po prostu zadośćuczynieniem za to, że w plebiscytach na najlepszego piłkarza świata, Europy czy okolic wybór pada tylko na jednego gracza, gdzie tak naprawdę murowanych faworytów jest kilku. Gdyby w tym sezonie zamiast Kaki wygrał Messi, Ronaldo czy Fabregas- nikt by nie miał pretensji. Dlatego uważam, że wybór akurat TAKIEJ jedenastki jest cokolwiek bez sensu. Albo tworzymy 11 która tworzy kolektyw, albo robimy zestawienie najlepszych piłkarzy sezonu i szkoda, że na miejsce bramkarza nie możemy wstawić np. Ibrahimovica…

  96. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:43

    No dobrze to skoro opinia publiczna lubiąca pucować sie tu i ówdzie, nie podziela mojego zdania to może ujmę to tak: Jak jest sens tworzenia „najlepszej” jedenastki roku? Wg mnie żaden. Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników? Dla mnie wybór najlepszej jedenastki, takiej jaką wybrał Michał, jest po prostu zadośćuczynieniem za to, że w plebiscytach na najlepszego piłkarza świata, Europy czy okolic wybór pada tylko na jednego gracza, gdzie tak naprawdę murowanych faworytów jest kilku. Gdyby w tym sezonie zamiast Kaki wygrał Messi, Ronaldo czy Fabregas- nikt by nie miał pretensji. Dlatego uważam, że wybór akurat TAKIEJ jedenastki jest cokolwiek bez sensu. Albo tworzymy 11 która tworzy kolektyw, albo robimy zestawienie najlepszych piłkarzy sezonu i szkoda, że na miejsce bramkarza nie możemy wstawić np. Ibrahimovica…

  97. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:52

    @prawdziwy_stachu
    Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników?

    Najlepsza jedenastak to wybór drużyny mistrzów a nie drużyny mistrzowskiej. Zgadzamy się,że taka drużyna zbierała by baty z prawej i lewej. Nie zgadzam się jednak,że nie ma sensu tworzyć takich jedenastek. Wiadomo,ze tu chodzi o sybiektywne odczucia.Brak tu optymizmu. Kochasz Inter wstawiasz połowę drużyny z Mediolanu, jestes fanem Romy?-dajesz paru Totich. Jestes oddanym patryjotą? Wstawiasz Boruca… i już. Masz dreamteam. Fajna zabawa. Tyle radochy!.

  98. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:52

    @prawdziwy_stachu
    Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników?

    Najlepsza jedenastak to wybór drużyny mistrzów a nie drużyny mistrzowskiej. Zgadzamy się,że taka drużyna zbierała by baty z prawej i lewej. Nie zgadzam się jednak,że nie ma sensu tworzyć takich jedenastek. Wiadomo,ze tu chodzi o sybiektywne odczucia.Brak tu optymizmu. Kochasz Inter wstawiasz połowę drużyny z Mediolanu, jestes fanem Romy?-dajesz paru Totich. Jestes oddanym patryjotą? Wstawiasz Boruca… i już. Masz dreamteam. Fajna zabawa. Tyle radochy!.

  99. malik83

    30 grudnia 2007 at 23:52

    @prawdziwy_stachu
    Bo jak mozna w jednej drużynie umieścić 4 ultraofensywnych pomocników?

    Najlepsza jedenastak to wybór drużyny mistrzów a nie drużyny mistrzowskiej. Zgadzamy się,że taka drużyna zbierała by baty z prawej i lewej. Nie zgadzam się jednak,że nie ma sensu tworzyć takich jedenastek. Wiadomo,ze tu chodzi o sybiektywne odczucia.Brak tu optymizmu. Kochasz Inter wstawiasz połowę drużyny z Mediolanu, jestes fanem Romy?-dajesz paru Totich. Jestes oddanym patryjotą? Wstawiasz Boruca… i już. Masz dreamteam. Fajna zabawa. Tyle radochy!.

  100. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:55

    @malik83

    To tez o tym mówię… bawmy sie , ale sie tym nie podniecajmy- bo jak patrze na notki wyżej to co poniektórzy gotowi są krzywdę sobie i innym zrobic byleby wstawić do 11 ich zawodnika… Dżizas…

  101. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:55

    @malik83

    To tez o tym mówię… bawmy sie , ale sie tym nie podniecajmy- bo jak patrze na notki wyżej to co poniektórzy gotowi są krzywdę sobie i innym zrobic byleby wstawić do 11 ich zawodnika… Dżizas…

  102. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:55

    @malik83

    To tez o tym mówię… bawmy sie , ale sie tym nie podniecajmy- bo jak patrze na notki wyżej to co poniektórzy gotowi są krzywdę sobie i innym zrobic byleby wstawić do 11 ich zawodnika… Dżizas…

  103. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:57

    PS. Gotowi sa zasypać Ciebie linkami jak to De Rossi przyjmuje piłke na sutka, albo Cambiasso strzela z kolana w samo okno. Bóg wie jednak które….

  104. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:57

    PS. Gotowi sa zasypać Ciebie linkami jak to De Rossi przyjmuje piłke na sutka, albo Cambiasso strzela z kolana w samo okno. Bóg wie jednak które….

  105. prawdziwy_stachu

    30 grudnia 2007 at 23:57

    PS. Gotowi sa zasypać Ciebie linkami jak to De Rossi przyjmuje piłke na sutka, albo Cambiasso strzela z kolana w samo okno. Bóg wie jednak które….

  106. malik83

    31 grudnia 2007 at 00:01

    Dobrze, że przy wyborze takiej jedenastki nikt nie kieruje się casusem strzelecki-strzelisz wiecej jestes lepszy- wchodzisz do jedenastki marzeń.

  107. malik83

    31 grudnia 2007 at 00:01

    Dobrze, że przy wyborze takiej jedenastki nikt nie kieruje się casusem strzelecki-strzelisz wiecej jestes lepszy- wchodzisz do jedenastki marzeń.

  108. malik83

    31 grudnia 2007 at 00:01

    Dobrze, że przy wyborze takiej jedenastki nikt nie kieruje się casusem strzelecki-strzelisz wiecej jestes lepszy- wchodzisz do jedenastki marzeń.

  109. matisitnik

    31 grudnia 2007 at 00:22

    Najlepszych piłkarzy już mamy. Czas wybrać najlepsze sportowe zdjęcie roku…
    euro2008.blox.pl/2007/12/Glosuj-na-najlepsze-sportowe-zdjecie-roku.html

  110. matisitnik

    31 grudnia 2007 at 00:22

    Najlepszych piłkarzy już mamy. Czas wybrać najlepsze sportowe zdjęcie roku…
    euro2008.blox.pl/2007/12/Glosuj-na-najlepsze-sportowe-zdjecie-roku.html

  111. matisitnik

    31 grudnia 2007 at 00:22

    Najlepszych piłkarzy już mamy. Czas wybrać najlepsze sportowe zdjęcie roku…
    euro2008.blox.pl/2007/12/Glosuj-na-najlepsze-sportowe-zdjecie-roku.html

  112. kubasniewski

    1 stycznia 2008 at 17:32

    @malik83

    Ale np Rafał Stec na najlepszego piłkarza AD 2007 wybrał Cristiano Ronaldo, kierując się właśnie strzelonymi golami (w tym akurat aspekcie miał przewagę nad Kaką)

    Wybór Michała oczywiście słuszny, zgadzam się w stu procentach, nawet fakt, że u boku RVN na szpicy znajduje się Francesco Totti a nie mój ulubiony zawodnik – Zlatan Ibrahimović.
    Wybór całkowicie neutralny i obiektywny-gratuluję.

  113. kubasniewski

    1 stycznia 2008 at 17:32

    @malik83

    Ale np Rafał Stec na najlepszego piłkarza AD 2007 wybrał Cristiano Ronaldo, kierując się właśnie strzelonymi golami (w tym akurat aspekcie miał przewagę nad Kaką)

    Wybór Michała oczywiście słuszny, zgadzam się w stu procentach, nawet fakt, że u boku RVN na szpicy znajduje się Francesco Totti a nie mój ulubiony zawodnik – Zlatan Ibrahimović.
    Wybór całkowicie neutralny i obiektywny-gratuluję.

  114. kubasniewski

    1 stycznia 2008 at 17:32

    @malik83

    Ale np Rafał Stec na najlepszego piłkarza AD 2007 wybrał Cristiano Ronaldo, kierując się właśnie strzelonymi golami (w tym akurat aspekcie miał przewagę nad Kaką)

    Wybór Michała oczywiście słuszny, zgadzam się w stu procentach, nawet fakt, że u boku RVN na szpicy znajduje się Francesco Totti a nie mój ulubiony zawodnik – Zlatan Ibrahimović.
    Wybór całkowicie neutralny i obiektywny-gratuluję.

  115. kuba29-1

    4 stycznia 2008 at 18:57

    Obalam 10 mitów na temat angielskiej piłki:
    Potencjalnie najlepszych piłkarzy ma Argentyna, Francja, Brazylia, Włochy, a Anglii do nich daleko.
    Liga angielska jest najlepiej sprzedawana, umiejętności jest tam mniej niż w Hiszpanii czy we Włoszech.
    Najlepszym klubem na świecie jest AC Milan , świadczą o tym międzynarodowe trofea z 2007 i manto spuszczone chłopcom sir Alexa na San Siro.
    Najlepszym trenerem świata jest Marcello Lippi, bo osiągnięcia klubowe ma porównywalne z Fergusonem, a przecież zdobył mistrzostwo świata bez doświadczenia w pracy z reprezentacją.
    Kaka jest bezsprzecznie najlepszy patrz 1/2 finału z MU.
    Lepsi od Rooneya są: Totti, v. Nistelrooy, Zlatan i kilku innych napastników.
    Najlepsi środkowi są w Serie A Nesta a porównywalny z nim jest tylko Carvalho z Chelsea.
    Co do skrzydłowych to chyba prawda.
    Wielcy trenerzy są też w Hiszpanii (Rijkar), Włoszech(Ancelotti) i W Niemczech (?Hitzfeld).
    Najlepsi młodziżowcy są w Hiszpanii: wychowankowie Realu, Barcy, Sevilli

  116. kuba29-1

    4 stycznia 2008 at 18:57

    Obalam 10 mitów na temat angielskiej piłki:
    Potencjalnie najlepszych piłkarzy ma Argentyna, Francja, Brazylia, Włochy, a Anglii do nich daleko.
    Liga angielska jest najlepiej sprzedawana, umiejętności jest tam mniej niż w Hiszpanii czy we Włoszech.
    Najlepszym klubem na świecie jest AC Milan , świadczą o tym międzynarodowe trofea z 2007 i manto spuszczone chłopcom sir Alexa na San Siro.
    Najlepszym trenerem świata jest Marcello Lippi, bo osiągnięcia klubowe ma porównywalne z Fergusonem, a przecież zdobył mistrzostwo świata bez doświadczenia w pracy z reprezentacją.
    Kaka jest bezsprzecznie najlepszy patrz 1/2 finału z MU.
    Lepsi od Rooneya są: Totti, v. Nistelrooy, Zlatan i kilku innych napastników.
    Najlepsi środkowi są w Serie A Nesta a porównywalny z nim jest tylko Carvalho z Chelsea.
    Co do skrzydłowych to chyba prawda.
    Wielcy trenerzy są też w Hiszpanii (Rijkar), Włoszech(Ancelotti) i W Niemczech (?Hitzfeld).
    Najlepsi młodziżowcy są w Hiszpanii: wychowankowie Realu, Barcy, Sevilli

  117. kuba29-1

    4 stycznia 2008 at 18:57

    Obalam 10 mitów na temat angielskiej piłki:
    Potencjalnie najlepszych piłkarzy ma Argentyna, Francja, Brazylia, Włochy, a Anglii do nich daleko.
    Liga angielska jest najlepiej sprzedawana, umiejętności jest tam mniej niż w Hiszpanii czy we Włoszech.
    Najlepszym klubem na świecie jest AC Milan , świadczą o tym międzynarodowe trofea z 2007 i manto spuszczone chłopcom sir Alexa na San Siro.
    Najlepszym trenerem świata jest Marcello Lippi, bo osiągnięcia klubowe ma porównywalne z Fergusonem, a przecież zdobył mistrzostwo świata bez doświadczenia w pracy z reprezentacją.
    Kaka jest bezsprzecznie najlepszy patrz 1/2 finału z MU.
    Lepsi od Rooneya są: Totti, v. Nistelrooy, Zlatan i kilku innych napastników.
    Najlepsi środkowi są w Serie A Nesta a porównywalny z nim jest tylko Carvalho z Chelsea.
    Co do skrzydłowych to chyba prawda.
    Wielcy trenerzy są też w Hiszpanii (Rijkar), Włoszech(Ancelotti) i W Niemczech (?Hitzfeld).
    Najlepsi młodziżowcy są w Hiszpanii: wychowankowie Realu, Barcy, Sevilli

  118. Gość: , 91.142.50.1*

    17 stycznia 2008 at 16:40

    jknm
    /l;,/;l,
    jkljnkljkjkjkj
    kjkjkhnkjnjkb,mn././.,.,./k/;.l..l./.l.ll/l.

  119. Gość: , 91.142.50.1*

    17 stycznia 2008 at 16:40

    jknm
    /l;,/;l,
    jkljnkljkjkjkj
    kjkjkhnkjnjkb,mn././.,.,./k/;.l..l./.l.ll/l.

  120. Gość: , 91.142.50.1*

    17 stycznia 2008 at 16:40

    jknm
    /l;,/;l,
    jkljnkljkjkjkj
    kjkjkhnkjnjkb,mn././.,.,./k/;.l..l./.l.ll/l.

  121. Gość: , aap239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24 stycznia 2008 at 20:20

    mkhnedgbfdgjdbvrgft

  122. Gość: , aap239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24 stycznia 2008 at 20:20

    mkhnedgbfdgjdbvrgft

  123. Gość: , aap239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    24 stycznia 2008 at 20:20

    mkhnedgbfdgjdbvrgft

  124. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:35

    Mój brat zna się na piłce nożnej. Ogląda mecze. Znam jeszcze takiego pioniera telewizyjnego, który ogląda każdy, kolejny mecz.

  125. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:35

    Mój brat zna się na piłce nożnej. Ogląda mecze. Znam jeszcze takiego pioniera telewizyjnego, który ogląda każdy, kolejny mecz.

  126. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:35

    Mój brat zna się na piłce nożnej. Ogląda mecze. Znam jeszcze takiego pioniera telewizyjnego, który ogląda każdy, kolejny mecz.

  127. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:37

    Nie ma cienia wątpliwości. Abidal i Philip Lahm mogą z nim rywalizować, ale nie mieli aż tak dobrych sezonów. A i tytuł mistrza Anglii wyżej cenię niż mistrza Francji, zwłaszcza w wykonaniu bezkonkurencyjnego Olympique Lyo.

  128. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:37

    Nie ma cienia wątpliwości. Abidal i Philip Lahm mogą z nim rywalizować, ale nie mieli aż tak dobrych sezonów. A i tytuł mistrza Anglii wyżej cenię niż mistrza Francji, zwłaszcza w wykonaniu bezkonkurencyjnego Olympique Lyo.

  129. daria29dp

    27 kwietnia 2008 at 18:37

    Nie ma cienia wątpliwości. Abidal i Philip Lahm mogą z nim rywalizować, ale nie mieli aż tak dobrych sezonów. A i tytuł mistrza Anglii wyżej cenię niż mistrza Francji, zwłaszcza w wykonaniu bezkonkurencyjnego Olympique Lyo.

  130. Gość: , 213-238-119-111.adsl.inetia.pl

    27 kwietnia 2008 at 19:10

    Co trzeba zrobić, jeżeli pracownik jest celowo zatruwany w miejscu pracy??

  131. Gość: , 213-238-119-111.adsl.inetia.pl

    27 kwietnia 2008 at 19:10

    Co trzeba zrobić, jeżeli pracownik jest celowo zatruwany w miejscu pracy??

  132. Gość: , 213-238-119-111.adsl.inetia.pl

    27 kwietnia 2008 at 19:10

    Co trzeba zrobić, jeżeli pracownik jest celowo zatruwany w miejscu pracy??

  133. Gość: , 212.160.111.2*

    2 maja 2008 at 14:09

    tytuyuyuyu

  134. Gość: , 212.160.111.2*

    2 maja 2008 at 14:09

    tytuyuyuyu

  135. Gość: , 212.160.111.2*

    2 maja 2008 at 14:09

    tytuyuyuyu

Zostaw odpowiedź